360 ° industria de hospitality

Instaurăm prohibiția @ GALLA

Non-alcoholic
cocktail NIGHT

Concept Timișoara 2021

… unde turistul experimentează epoca interbelică fiind invitat special la un bal cu cocktailuri non alcoolice, vita de Angus locală fiind la loc de cinste în meniul customizat iar setul de ceramică Burgogne cadou reprezentând amintirea acestei seri de neuitat. În același sejur are parte de o experiență de condus preventiv, o sesiune de călărie în noapte dar și de o plimbare cu trăsura de epocă iar la final în turul de oraș prin noapte experimentează prima soluție de iluminat stradală din Europa.

Sintetizând, Timișoara 2021 @ Galla Events… Herneacova, MSI Premium Cars / Automobile Bavaria, Hotel Timișoara, Vintage Cars & Thesaurus. Imaginează-ți ce se întâmplă în perioada august 2019 / decembrie 2021 dacă la fiecare partener în parte îi spunem povestea… povestea Transalpinei din Banat @ Valea lui Liman iar la final în platforma 2021 o să existe un simplu buton, experimentează Timișoara așa cum nu ai mai văzut-o. Da, evoluția parametrilor de brand individuali / partener este oferită gratuit de acest concept, focusul fiind pe vânzarea / bookingul pachetelor de turism prin storytelling.

Conceptul dispune de o perioada de implementare extrem de flexibilă – august 2019 – decembrie 2021. Practic – nu există presiune de timp – ceea ce ne furnzizează un avantaj strategic. Putem spune povestea fiecărui brand partener în parte – poveste armonizată sub același set de valori comune.

Prin dezvoltarea acestui tool de vânzări digitale armonizăm conceptul până la nivelul în care îl aducem virtual pe turist în Timișoara pentru maximizarea conversiei / impactul crescut în momentul deciziei de cumpărare. Practic, customizarea abordării penru fiecare partener în parte, în sinergie cu ceilalți parteneri – totul pe un singur portal – definesc produsul unic Timișoara 2021.

Beneficii parteneri: a. capitalizare – booking în avans b. scalabilitate – vânzari extra-sezon c. predictibilitate – canal vânzari alternativ d. eficientizare investiții marketing / vânzări + parametrii brand e. reducere de costuri semnificativă / raport investiție – target partener f. dezvoltare strategie brand gratuită / 20 de luni de storytelling * povestea mărcii.

ROI

Te invităm să estimăm împreună returnarea investiției precum și detalierea beneficiilor integrate ale acestui concept customizate strict pe afacerea pe care o reprezinți. Îți garantăm contractual zero risc, minim un factor de 10 ori vs investiție plus povestea mărcii companiei tale 100% gratuit!

Vrem să discutăm cu partenerii noștri doar despre provocările extreme din afacerile lor. Ne propunem să rezolvăm în industria partenerilor minim o provocare… !

360 °

La Belle Époque | Concept Timișoara 2021; Model de afaceri Timișoara 2021; letstalk@b2b-strategy.ro.

Click to tweet:

… turistul experimentează epoca interbelică fiind #invitat special la un #bal cu cocktailuri non alcoolice, setul de ceramică #Burgogne #cadou reprezentând amintirea acestei seri de neuitat @timisoara2021 & @B2BStrategy1

Concept Marketing TM 2021

* citește mai departe:

* o sinteză a performanţei cercetării şi inovării în România
[ 4x4 ] We invite you all to walk on Vlad Ţepeş steps …
Don't Compete with Rivals; Make Them Irrelevant!
[ scade costul & crește calitatea... blue ocean strategy ]
[ profilul cumpărătorilor maşinilor electrice ]
360 ° Timișoara 2021

Tags: , , , , ,

Leave a Reply

More in Inovație
BGS storytelling B2B Strategy
20 de secunde @ BGS

Calea spre piaţă BGS @ SPECTIVE

Despre rolul serviciilor de traduceri in globalizare
Fenomenul de zapping

Mai mult despre pull marketing: who’s smarter than a bear?

Close