[ brandingreBrandingdesign de ambalajlabeling ]

7 puncte de [ verificare – consolidare ] a procesului de reBranding @ Daniel ROȘCA

Ce sunt ambasadorii de brand?

Marca ta, o p⊕veste unică… !

# 1: Aflați clar ce reprezintă marca dumneavoastră, ce exprimă – înainte de începerea procesului de reBranding. # 2: Mențineți controlul asupra procesului de reBranding. # 3: Înțelegeți faptul că o marcă are doi proprietari: comerciantul deține 50% și clientul deține 100% din percepție. # 4: logo-ul, sloganul, tipografia / fontul și designul ar trebui să spună o p⊕veste unică# 5: Nu uitați niciodată că o marcă ar trebui să rămână mereu fluidă – flexibilă. # 6: Nu opriți niciodată promovarea mărcii dvs. # 7: Fii un promotor al mărci tale – dezvoltă ambasadorii de marcă.

Ultimul proiect de reBranding: MOLOSO™.

Click to tweet: Marca ta, o #poveste unică…
cc @Povestea8500 & @B2BStrategy2

View this post on Instagram

A post shared by P⊕vestea Locurilor (@povestealocurilor) on

* citește mai departe:

Ce știi despre turismul din România ?
Blue Ocean Strategy Positioning & Brand Equity Route * ROMANIA OLD EUROPE
{ povestea locurilor }
Ne propunem să evidenţiem produsele şi serviciile 100% româneşti!
Vezi mai mult: strategie lead generation B2B.
360 ° Atelier strategie definire brand de produs / atribut brand.

Tags: , , , ,

Leave a Reply

More in Branding / ReBranding
nextlabel logo
[ n e x t ]

[ branding - reBranding - design de ambalaj - labeling ]

valuri, dunare 2015
[ audit ]

[ audit brand gratuit ]

Close