[ audit brand gratuit ]

[ audit ]

2019?

Orice proces de creştere trebuie început cu o evaluare completă şi obiectivă a situaţiei actuale. Un audit al eforturilor de marketing este o analiză atât a mediului extern de marketing cât şi a obiectivelor, operaţiunilor şi eficienţei pe plan intern. Auditul extern pe sectorul de marketing include contextul politic, economic, social şi tehnologic, infrastructura existentă, perspectivele consumatorilor, mărimea şi structura pieţei, companiile rivale, furnizori şi distribuitori. Auditul intern se preocupă mai degrabă cu scopul organizaţiei, obiectivele sale, structura, cultura corporativă, operaţiuni şi procese, dezvoltare de produs şi preţuri, profitabilitate şi eficienţă, advertising şi implicarea forţei de vânzări.

La finalul etapei de evaluare şi bazat pe concluziile acesteia definim procesul de marketing strategic care îmbină atât eforturile de marketing prezente cât şi cele viitoare într-o singură viziune coerentă. Prin aceasta, compania dvs. va putea să îşi stabilească şi să urmarească obiectivele de lungă durată care sunt mult mai relevante dezvoltării întregii afaceri.

Marketingul strategic vizează strategia de vânzări, managementul vânzărilor, identitatea brandului şi dezvoltarea segmentelor de vânzări şi marketing operaţional, printr-o viziune integrată. Acest proces permite companiilor să stabilească relaţii puternice cu clienţii lor. O strategie globală şi coerentă face mult mai uşoară coordonarea eforturilor de marketing pe termen scurt, permiţând totodată avansarea spre obiectivele de termen lung.

Identitate

Identitatea este imaginea companiei dvs. văzută prin ochii pieţei. Felul în care piaţa căreia vă adresaţi percepe marca dvs. nu trebuie lăsat la voia întâmplării, ci trebuie stabilit în mod coerent şi calculat. Odată stabilită o strategie de marketing pe termen lung, identitatea companiei va trebui adaptată pentru ca brandul să fie unitar. Gandiţi-vă la valorile pe care aţi vrea să le asocieze consumatorii companiei dvs., apoi studiaţi în ce măsură piaţa vă percepe în acest fel. S-ar putea ca eforturile dvs. de marketing să trebuiască reorientate pentru a va prezenta în felul dorit. Noi credem că identitatea unei companii se compune mai ales din valori, personalitate, comportament, preţ, origini geografice, longevitate, slogan şi beneficii.

Notorietatea brandului

Cu o strategie de marketing, temeinic implementată în faza anterioară, compania dvs. este deja pe calea cea bună spre a-şi creşte notorietatea brandului. Această notorietate este una din componentele de bază a valorii brandului. Este considerată adesea ca un factor hotărâtor în decizia consumatorilor de a cumpăra, devreme ce reprezintă criteriul principal de includere a unui brand in gama de alternative pe care cumpărătorii le iau in considerare. Notorietatea brandului se compune atât din recunoaşterea brandului (abilitatea consumatorilor de a confirma că au mai întâlnit brandul dvs.) cât şi din memorarea brandului (care reflectă abilitatea consumatorului de a numi brandul dvs. când i se dă categoria produsului sau un impuls similar).

Încă de pe timpul lui Platon și Aristotel, oamenii au încercat să înțeleagă arta de convingere, ceea ce înseamnă modul de a transforma o informație neutră într-o comunicare puternică. În zilele noastre, prin marketing, companiile și brandurile întotdeauna încearcă să înțeleagă mai bine și să anticipeze comportamentul consumatorilor, în scopul de a asculta și de a comunica mai eficient.

Un nou studiu de neuromarketing dezvoltat de Insight pentru ThinkBox pune accentul asupra unor legături între mecanismele creative din publicitate și capacitatea noastră de a ne aminti reclamele și marcile.

Valoarea brandului

Una din premisele de bază a valorii brandului este aceea că puterea unui brand stă de fapt în percepţia consumatorului şi în tot ce a acumulat acesta (experienţe, informaţii) în legatură cu brandul de-a lungul timpului. Valoarea brandului poate fi înţeleasă ca “valoare adăugată” aplicată unui produs în gândurile, cuvintele şi acţiunile consumatorilor.

Marketing operaţional

Având la dispoziţie o strategie de marketing care vizează obiective pe termen lung, împreuna cu o identitate bine stabilită, planul poate fi pus in acţiune. Felul în care vă axaţi strategia de dezvoltare a sectorului marketing poate avea un impact major asupra succesului afacerii dvs. De aceea ne asigurăm că pe lângă comunicare excelentă beneficiaţi de canale media optime şi un mesaj structurat, fie el informativ sau promoţional. Trasăm strategia de dezvoltare operaţională a identitaţii companiei bazându-ne în mod special pe nevoile identificate pe parcursul intregului proces. Strategia operaţională este continuată printr-o implementare personalizată afacerii dvs. Pe scurt, rolul marketingului operaţional este să deschidă noi căi de dezvoltare a business-ului dumneavoastră.

[ vezi mai mult = route to market ]

* citește mai departe:

Brand experience vs simplicity ... #simplicitypays @ Siegel+Gale.
ROMANIA * OLD EUROPE * 8500 years of continuity
#împreună * lansarea LIVE
[ procesul de consultanţă B2B * Business to Business @ Daniel ROŞCA ]
[ atelier strategie / route to market ]
[ blue ocean strategy ]

Tags: , , , ,

Leave a Reply

More in Branding / ReBranding
Concept Calendar Uriașul din Parâng Pharanx Povestea Locurilor Design
Concept calendar 2019

reBranding?

MOLOSO_reBranding LIMITLESS
[ limitless ]

Contactează-ne pentru un audit de brand gratuit în București, Timișoara - Cluj.

Close