Natura separată de istorie nu poate să intre în competiţie cu Elveţia, Croaţia … !

[ natura vs tehnologie ]

Viitorul în retail

Imaginează-ţi că nu o să mai fie nevoie să te dezbraci în cabina de probă … imaginează-ţi că o să poţi să testezi diferite produse dermatologice fără să-ţi strici machiajul de zi … imaginează-ţi că vânzătorul tău o să fie anunţat când clientul se uită insistent la o categorie de produse … imaginează-ţi viitorul în retail !

Începem de la o cabină de probă virtuală … continuăm cu oglinzi virtuale şi ajungem la maximizarea vânzării prin relaţii cu clienţii în timp real … ce facem dacă dispare vânzătorul şi caseria … ?

Tehnologie
vs Natură

Now, who’s smarter than a bear ? They paciently wait upstream while the struggling prospects swim against the tide… they have a proven “Lead Generation Strategy” that has worked for generations … you may be smarter than most of your competitors but are you smarter than a bear ?

[ who’s smarter than a bear ? ]

Who's smarter than a bear

Tehnologie din natură … !

While Push Marketing focuses on the most likely potential customers, Pull Marketing should be focused on a totally different group of people » NON customers who are not yet ready to become customers at this time.

[ push vs pull marketing ]

Click to tweet:

#PullMarketing * #Digital ?
#Focus on NON #customers
who are not yet ready to become
customers at this time … !

* citește mai departe:

* externalizare proces vânzări digitale * SEO inclus
De ce nu funcţionează publicitatea clasică?
Experienţă digitală * a design that sells … ?
[ internet of things ] [ 2020 city ] ... 2060 smart city ?
Don't Compete with Rivals; Make Them Irrelevant!
* atribute brand PICster ™

Tags: , , , , ,

Leave a Reply

More in Inovație
Conexiuni Blue vs Red Ocean
[ autonomie energetică ]

Oamenii vor mai mult cu mai puţin … !

Viziune Siemens 2060
Siemens Smart City

[ internet of things ] [ 2020 city ] ... 2060 smart city ?

Close