Managementul destinaţiilor online şi offline @ ANT
* mă bucur că avem aceaşi viziune [ @ Anca Pavel-Nedea ] [ video ]
[ ANT » » » OMD ]
Autoritatea Națională pentru Turism & Organizația de Management al Destinației
Am tras un semnal de alarmă …
* spre surprinderea personală şefa ANT chiar înţelege fenomenul * pentru prima oară dupa 26 de ani … ! * sa sperăm că NU ne oprim la nivel declarativ !
Doamnă Nedea @ Autoritatea Națională pentru Turism Doamnă Grapini * Europarlamentar ROMân
• solicităm modificarea elementului vizual din frunză într-un motiv fitomorf reprezentativ pentru acest popor multimilenar ! • susținem rectificarea primelor 3 litere mari ROM, din identitatea vizuală a brandului turistic ROMânia ! • susținem rectificarea in DEX: ROM în “ţigan” !!!
• suntem împotriva lipsei de reactie a autorităţilor din ROMânia vs campaniile care afectează reputaţia naţională! Vă solicităm să sesizaţi instituţiile competente pentru a stopa afrontul adus reputaţiei naţionale de către societatea comercială Kandia Dulce prin brandul ROM Autentic! Începând cu anul 2009 cuvântul ROM a înlocuit în DEX cuvântul ţigan iar în acest moment societatea comercială deţine un brand cu numele ROM şi cu tricolorul pe ambalaj.