Ce știi despre turismul din România ?

Managementul destinaţiilor online şi offline @ ANT

Anca Nedea-Pavel ANT semnal Daniel Roşca Cucuteni Gânditorul de la Târpesti

* mă bucur că avem aceaşi viziune
[ @ Anca Pavel-Nedea ]
[ video ]

[ ANT » » » OMD ]

Autoritatea Națională pentru Turism
&
Organizația de Management al Destinației

Am tras un semnal de alarmă …

* spre surprinderea personală şefa ANT chiar înţelege fenomenul
* pentru prima oară dupa 26 de ani … !
* sa sperăm că NU ne oprim la nivel declarativ !

Doamnă Nedea @ Autoritatea Națională pentru Turism
Doamnă Grapini * Europarlamentar ROMân

• solicităm modificarea elementului vizual din frunză într-un motiv fitomorf reprezentativ pentru acest popor multimilenar !
• susținem rectificarea primelor 3 litere mari ROM, din identitatea vizuală a brandului turistic ROMânia !
• susținem rectificarea in DEX: ROM în “ţigan” !!!

• suntem împotriva lipsei de reactie a autorităţilor din ROMânia vs campaniile care afectează reputaţia naţională! Vă solicităm să sesizaţi instituţiile competente pentru a stopa afrontul adus reputaţiei naţionale de către societatea comercială Kandia Dulce prin brandul ROM Autentic! Începând cu anul 2009 cuvântul ROM a înlocuit în DEX cuvântul ţigan iar în acest moment societatea comercială deţine un brand cu numele ROM şi cu tricolorul pe ambalaj.

Descrierea brandului: ” ROM. Senzaţii tari. Româneşti. Să vorbeşti despre Rom înseamnă să vorbeşti despre români şi România … ” mai exact ” Să vorbeşti despre ţigani înseamnă să vorbeşti despre români şi România … “

Avem rugămintea să nu uitaţi că …
… în USA NU putem să înregistrăm
brandul de ciocolată albă NIGGER
* cu steagul american pe ambalaj !

Anca Nedea-Pavel ANT semnal Daniel Roşca Sarmizegetusa Regia

[ ReBranding R⊕Mânia ]

[ Semnează petiţia * NU suntem ţigani ]

Click to Tweet

#ANT, @MariaGrapini
înregistrăm în #USA
marca de #ciocolată albă NIGGER
… cu steag #american pe #ambalaj
@ROM_autentic
???

B2B vs B2C? Expertiză profesională fondator Agenţie B2B Strategy, Daniel Roşca, LinkedIn:

+40744336643 | letstalk@b2b-strategy.ro

Copilul tău trebuie să viseze … 8500 de ani de continuitate ...

Raportarea ta fata de societate, fata de reperele impuse...
Echipa B2B Strategy ™
Sarmizegetusa Regia
{ Kogainon }
* how to create 89,042 new jobs
Subminarea economiei naţionale

Tags: , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in Blue Ocean Strategy
Externalizare marketing proces B2B Strategy Timisoara Tezaurul Dacilor
Searching for Romania’s Legacy …

R⊕Mania's Lost Heritage * the Philistines / Canaanites ...

Naufragiul afacerii
[ don’t compete with rivals, make them irrelevant ]

Oamenii vor mai mult cu mai puţin … new value curve * blue ocean strategy !

Close