Beneficii externalizare arhivă @ Savedoc

Ai o armată de vânzători frustraţi care trag de buzunarele prospecţilor ?

Ramai informat(ă) » Newsletter
Update Strategie Digitală » În fiecare joi …

Beneficii externalizare

Câţi angajaţi au migrat la competiţie ?

• avantaje de cost

Beneficiul cel mai evident şi mai vizibil se referă la economiile de costuri pe care externalizarea le aduce. Expertiza nişată a furnizorilor conferă o viteză de execuţie crescută care în mod natural scade costurile şi bineînţeles investiţia necesară.

• siguranţă

Spre deosebire de angajat, furnizorul poate să aibă clauze contractuale mult mai clare şi mai mult decât sigur eviţi plecarea lui la competiţie. Câţi angajaţi au migrat la competiţie ?

• flexibilitate

În funcţie de volumul de lucru al tău furnizorul poate să îşi dimensioneze mult mai rapid personalul astfel încât să-ţi asigure flexibilitate. În acelaşi timp creşte viteza de execuţie şi scade costurile pentru tine. Cum ai putea să-ţi dublezi forţa de muncă dintr-un departament pe termen de 3 luni? În cât timp ar performa noua echipa intermediară ?

• rapiditate
* biroul mobil ?

Trăim în secolul vitezei iar viteza de execuţie este poate unul din principalii diferenţiatori ai tăi vs competiţie. Adaptarea la modificările continue ale pieţei şi răspunsul tău în timp real sunt diferenţiatori pe care nu poţi să-i ignori în 2016.

• eficienţă crescută

Expertiza furnizorului îţi aduce garantat eficienţă crescută. Până la urmă dacă ai control, dacă angajaţii tăi nu mai pleacă la competiţie şi riscul este diminuat, nu are cum să nu te intereseze acest parametru capital pentru performanţă.

• accesul la resurse calificate

În marea majoritate a cazurilor există o barieră între performanţa medie şi cea superioară … Trecerea la următorul nivel al afacerii tale cu siguranţă depinde de accesul la resurse calificate. Cum ai înţeles deja, acestea pot să-ţi confere eficienţă crescută, rapiditate, flexibilitate, siguranţă şi nu în ultimul rând scăderea costurilor.

• core business focus
* dezvoltarea domeniilor de bază

Dacă faci pâine … concentrează-te pe reţeta unică a produsului tău şi nu-ţi bate capul cu o armată de personal care să-ţi distrugă documentele care nu îţi mai folosesc, care să-ţi asigure suportul în timp real sau mai rău care să publice conţinut duplicat pe blogul companiei. Blogul companiei, strategia de comunicare, trebuie să fie unic / unică … doar dacă speri să faci performanţă.

• economie pe infrastructură
* şi tehnologie

De ce să investeşti în resurse pe care oricum nu ştii să le foloseşti la capacitate maximă ? De ce nu investeşti mai bine în satisfacţia propriilor angajaţi din departamentele cheie ?

• mai rapid, servicii mai bune
* şi reducere de costuri

Sintetizând, beneficiile externalizării îţi aduc garantat servicii mai bune şi reducere de costuri într-un timp mult mai scăzut decât dacă te decizi să devii tu specialist în toate ariile complementare afacerii tale !

Ai o armată de
vânzători frustraţi
care trag de
buzunarele prospecţilor ?

* externalizare ?

[ externalizare arhivă ]

[ externalizare social media ]

[ externalizare departament marketing ]

Click to Tweet:

Ai o #armată de #vânzători #frustraţi
care trag de #buzunare ?
* #marketing, #socialmedia / #arhivare

B2B vs B2C? Expertiză profesională fondator Agenţie B2B Strategy, Daniel Roşca, LinkedIn:

+40744336643 | letstalk@b2b-strategy.ro

Copilul tău trebuie să viseze … 8500 de ani de continuitate ...

Departament de strategie la costul unui angajat?
Sincronizarea proceselor de vânzări şi marketing
Gamele de produse, impedimente pentru inovaţie?
Porter devine din ce în ce mai demodat …
8 tipologii de vânzători
SEO vs PPC

Tags: , , , , ,

Leave a Reply

More in Vânzări » Lead Generation
Pachete de training, trainer Daniel ROŞCA
[ promoţii pachete training ]

Vrei să înţelegi cum cumpără clientul şi mai ales de ce ?

Cum sa vinzi fara suport de marketing USP speach elevator
[ sell me this pen ]

Fiecare vânzător trebuie de fapt să fie un bun specialist în comunicare !

Close