Web : push vs pull marketing ?

Cumpărătorul în era digitală …

Cum poţi influenţa
decizia de cumpărare
a prospectului în era digitală

5 trends for telecoms in Romania
Jean-François Fallacher, CEO Orange România

” Appetite for internet and video content creates a predilection for bigger screens … this adoption of smart devices is triggering mobile data usage explosion and a strong demand for very high broadband. In the third quarter of last year our 4G traffic was 6 times higher than previous year. 4G smartphones and tablets sales were twice and respectively four times bigger. We believe this trend will accelerate in 2016. ”

Cumpărătorul în era digitală | 8 caracteristici

1. Are nevoie de acces uşor şi simplu la materiale de conţinut ( blog, trenduri industrie … )
2. Aşteaptă conţinutul disponibil pentru dispozitive mobile / tablete / telefoane inteligente
3. Nu este interesat(ă) de oferte complexe dar are nevoie de consultanţă / siguranţă
4. Nu are răbdare pentru prezentări complicate şi vrea să discute direct la subiect
5. Caută recomandări şi comentarii de la alţi cumpărători în reţelele sociale
6. Este bombardat cu extrem de multe informaţii
7. Este predispus la consumul materialelor video
8. Ştie ce vrea înainte de a vorbi cu un vânzător

Kickstart your content marketing machine
The ultimate guide by Jakob Marovt

* the basic 6-part structure of this guide

1. WHAT to track & HOW to measure performance ?
2. WHERE to post & HOW to amplify reach?
3. WHAT type of content should you create?
4. HOW to write effectively on the web?
5. WHEN should you share the content?
6. WHO do you want to reach?

[ experienţă Eugen Petraş * atelier poziţionare ]

Click to Tweet:

Influenţează decizia de cumpărare a prospectului în era
digitală. #web , #digital / #pullmarketing @B2BStrategy1 “

B2B vs B2C? Expertiză profesională fondator Agenţie B2B Strategy, Daniel Roşca, LinkedIn:

+40744336643 | letstalk@b2b-strategy.ro

Copilul tău trebuie să viseze … 8500 de ani de continuitate ...

#InSpateleScenei: de la fantezie la realitate...
Evoluţie în B2B marketing vs B2C marketing
P-ul numărul 4, Promovare
Step back from selling, open your ears and listen!
Echipa B2B Strategy ™
Primele 7 secunde contează ...

Tags: , , , , , , ,

Leave a Reply

More in Digital » Pull Marketing
immagination
A design that sells …

Brand experience vs simplicity ... #simplicitypays @ Siegel+Gale.

Marketing online pentru incepatori si avansati
SEO pentru începători şi avansaţi

* externalizare proces vânzări digitale * SEO inclus

Close