2% in plus la PIB cu un nou brand de tara?

Ce interese are Ungaria in ROMania?

In Parlament, in 3 saptamani! #impreuna!

Din 07 aprilie de cand am initiat campania de modificare a cuvantului ROM in “tigan” si pana astazi, sunt 3 saptamani:

Proiectul de lege a ajuns in Parlament si inca nu avem raspuns de la Kandia, referitor la cea mai tare campanie din ’64 pana in prezent:

Daca fostul presedinte a recunoscut faptul ca modificarea initiala a fost o eroare, suntem curiosi care o sa fie reactia Domnului Presedinte Iohannis vs cum arata ROMania lucrului bine facut * intrebarea noastra simpla:

Adevarul, Ziarul Financiar, Gandul… presa libera?

Consideram ca presa din ROMania nu a analizat impactul real al acestui proiect de lege si nu suntem de acord cu pozitia Domnului George Bonea / Adevarul vs Dl. Diaconu.

Domnule Cioaba, sustineti asocierea furt = etnie ROMA?

* noi nu suntem de acord!

Deasemenea, suntem impotriva mediatizarii atributelor negative in randul etniei rome, in cazul de fata atributul furt, si vrem sa-l intrebam pe Domnul Cioaba daca este in acelasi asentiment ca si noi?

Ce interese are Ungaria in ROMania?

Nu avem o pozitie vs atitudinea Domnului Csaba Asztalos, presedintele Consiliului National pentru Combaterea Discriminarii, sustinut de UDMR, care ramane ferm pe pozitie vs denumirea de ROM. Consideram doar ca este interesanta titulatura dansului in contextul viziunii domnului Bogdan Diaconu:

“Reprezentantul UDMR a sarit repede in apararea denumirii de ”romi” pentru ca romanii sa fie facuti de rusine in Europa.

Organizatiile maghiare din Romania si din lume au promovat intotdeauna denumirea de ”romi” pentru ca sa puna poporul roman intr-o situatie jenanta in afara tarii si astfel sa poata dovedi superioritatea civilizatiei maghiare in Transilvania prin comparatie cu romanii care, ca urmare a confuziei, sunt pentru multi straini niste ”romi”.

2% in plus la PIB cu un nou brand de tara?

Aceast proiect de lege este impetuos necesar pentru baza procesului de ReBranding al ROManiei cu scop final de a aduce PIB-ului minim 2% anual din turism:

Intra in comunitate!

Ramai alaturi de noi:

ROMânia fără ROM » Susțin rectificarea în DEX

Tweet: “. @KlausIohannis, @Victor_Ponta @o_9atitudine?
2% + la #PIB cu un nou #brand de tara @RomaniaTourism”

B2B vs B2C? Expertiza profesionala fondator Agentie B2B Strategy, Daniel Rosca, LI:

+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro

Copilul tău trebuie să viseze … 8500 de ani de continuitate ...

Legiunea XIII Gemina ... a more rewarding journey!
Simona Halep vs Nadia Comăneci
Alternativă la emigrare?
2 întrebări pentru 2016 & alergarea de dimineaţă... după 26 de ani.
Una dintre cele mai avansate civilizaţii ale timpului ...
[ strategie de marketing vs marketing strategic ]

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in Strategie B2B » B2C
demnitate
Nigger | White Chocolate. Klaus?

Recomandarea saptamanii: Ciocolata Alba si Crema "de" Rom... ?

Tigan versus rom
De ce suntem confundaţi in Europa? ROM autentic… senzații tari?

ADN-ul Naţional, mai mult decât un brand… #NuSuntemROMi!

Close