Hrana, resursa strategica in Romania? Route to Market FMCG?

Private Label vs Route to Market:

Ramai informat(a) » Newsletter

Cum definim termenul de Route to Market?

* conferinta Maria Grapini, Ministru IMM, Mediu Afaceri si Turism:

“Eu chiar cred ca economia unei tari este un organism viu… trebuie sa fie si flexibil.

Romania sta foarte rau la capitolul IMM… sansa noastra sunteti voi, generatia tanara.”

Stefan Imre, Ministru Consilier / Strategie | Accesul pe piete externe:

“99% din informatii sunt detinute de companii mari.
Companiile mari detin structuri specializate pentru derularea afacerilor externe.
Companiile mari detin compartimente specializate in gestionarea formularea strategiilor.”

Producator roman? Ce se intampla cand clientul tau devine competitie?

Având în vedere evoluția sectorului mondial la nivel de distribuție, METRO GROUP și Grupul Auchan încheie un acord care vizează crearea unui parteneriat internațional în achiziții.

Această cooperare se bazează pe două acorduri care vor reuni atuurile complementare ale distribuitorului Grupul Auchan și ale activităților de vânzare en gros și de distribuție alimentară ale METRO GROUP: în primul rând, un acord de cooperare internațională care să permită negocierea în comun a condițiilor și a serviciilor specifice la nivel internațional pentru principalii furnizori multinaționali de produse de consum, la nivel mondial.

În al doilea rând, un acord de sourcing internațional care va fi implementat pentru a permite achiziționarea în comun, la nivel mondial, de produse nealimentare pe care fiecare companie le va revinde individual sub formă de marcă proprie sau “no name”.

Parteneriatul agreat reunește pentru prima dată forța de achiziție a două societăți lider care prezintă două modele diferite de business și care au o complementaritate geografică ideală.

“Suntem convinși că ambele noastre societăți vor avea de beneficiat în urma cooperării și a reunirii expertizelor”, a declarat Olaf Koch, PDG al grupului german METRO GROUP.

“Dorim să punem în valoare punctele forte ale celor două companii cu scopul de a optimiza sinergiile în relația cu furnizorii noștri comuni și de a genera economii de cheltuieli, pe care vrem sa le utilizăm în favoarea clienților noștri”.

* acordul devine activ din noiembrie 2014

Reprezinti o companie cu ADN Romanesc?

* impreuna suntem mai puternici… !

Strategia Dunarii:

Hanul Manuc, noiembrie. Private Label vs Route to Market

Click to Tweet: “Reprezinti o #companie cu ADN Romanesc?
#Impreuna suntem mai puternici… ! #CaOdinioara?”

Ramai informat(a) » Diferentiaza-te

B2B vs B2C? Expertiza profesionala fondator Agentie B2B Strategy, Daniel Rosca, LI:

+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro

Copilul tău trebuie să viseze … 8500 de ani de continuitate ...

Am lansat Banatica-Events™.ro | #visează
P-ul numărul 4, Promovare
De la suspect la prospect...
Lead generation vs conversie prospect
SEO vs PPC
I know what you did last summer ...

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , ,

2 Responses

  1. Mi se par foarte interesante clipurile.

  2. […] business & brand, un sistem de management integrat pentru producatorii / operatorii locali / marcile inregistrate locale – din Balcani care doresc sa-si promoveze & comercializeze produsele la nivel regional si […]

Leave a Reply

More in Vânzări » Lead Generation
Din trecut
Cea mai mare teama a vanzatorilor?

Teama de esec? De ce sunt un vanzator mediu... ?

Optimizare performanta in retail
Procese si proceduri vanzari Orange » Training on the job:

Training on the job: "the earliest forms of training..."

Close