Blue Ocean Strategy Quote: “Don’t Compete with Rivals, Make them Irrelevant”

Marketing Operational? Nivel Operational vs Nivel Strategic:

Impactul mediului digital in eliminarea barierelor / intermediarilor?

Desi am amintit despre Amazon Prime in uptate-ul periodic despre inovatie am considerat ca este util si pentru audienta din blog… pana la urma viitorul ne asteapta pe toti!

Discutam saptamanile trecute cu producatorii implicati in conceptul nostru de Route to Market » FMCG / B2C si prima dilema a lor a fost Marketing-ul Operational… livrarea la domiciliu. Pe termen mediu insa tehnologia ne confera dupa cum vezi mai jos inca o surpriza si in segmentul de logistica…

* este doar un exemplu despre viitor… momentan ne orientam spre Tribul 🙂
Complementar » Robert Stanciulescu + & – » Aplicabilitate Drone Amazon in Logistica

Marketing Operational vs Marketing Strategic / Inovatie:

Eliminarea intermediarilor vs Marketing Operational / Logistica:

30.000 de abonati & 41 mil. euro / judet vs provocare operationala?

FMCG » B2C » Food » Route To Market 2014:

Tesco UK: ”‎UK‬ ‪consumers‬ will spend £4.5b.n using their mobiles this year”

* orice problema ai pe nivelul operational se rezolva exclusiv din pozitionare / nivel strategic!

Tweet this: “The aim of #marketing is to make #selling unnecessary.” Peter Drucker

2014? 4P vs 5C » Audit Gratuit » Programeaza-l!

 

 
Ramai informat(a) » Diferentiaza-te… !

B2B vs B2C? Expertiza profesionala fondator Agentie B2B Strategy, Daniel Rosca, LI:

+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro

Numele (obligatoriu)

Adresa de email (obligatoriu)

Telefon

Subiect

Mesaj

Cateva detalii despre viziunea ta:

* citește mai departe:

Don’t Compete with Rivals, Make them Irrelevant!
* structură proces optimizare Route to Market
Oamenii vor mai mult cu mai puţin … new value curve * blue ocean strategy !
Blue Ocean Strategy Positioning & Brand Equity Route * ROMANIA OLD EUROPE
Fiecare vânzător trebuie de fapt să fie un bun specialist în comunicare ... !
[ România distrusă premeditat * statistică economică INS ]

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in Blue Ocean Strategy
Strategy
Strategia ta de Marketing este copiata?

Storytelling vs The battle for your mind » Mai exact, rolul pozitionarii in influentarea consumatorului. “Tell the truth, spin a...

Digital, tehnologie
Tu cum folosesti tehnologia? The battle for your mind?

Impactul tehnologiei? “Marketing and innovation produce results; all the rest are costs.” Peter Drucker. Nu iti lega la ochi Echipa...

Close