Controleaza perceptia consumatorilor prin storytelling!
Mai jos sunt toate resursele de care ai nevoie pentru definirea strategiei din 2014.
Incepem cu McKinsey, “Mastering the Building Blocks of Strategy”, continuam cu Accenture “Retail Technology Vision 2013”, trecem prin “The End of Retail”, The Boston Consulting Group si finalizam cu noua provocare personala / afiliere, Strategy Consultant, din cadrul Gerson Lehrman Group:
Ai nevoie doar de atentie si un pic de timp pentru un 2014 mai echilibrat! Succes!
Anticipare, transparenta & pozitionare?
“Lesson: Tell the truth, spin a story, make it work… “
Care este focusul principal al CEO-ului pentru 2014?
“Executives also need a point of view on how the future may unfold (forecast)…”
Provocarea ramane pe nivelul strategic al afacerii si in 2014:
Nu se schimba prioritatile in 2014 vs 2013: +1000 de opinii » Definire Strategie
Cum poti prin Marketing sa contracarezi strategia competitiei?
Blue Ocean Strategy » The Big Picture, not The Numbers
The battle for your mind » Trebuie sa domini perceptia consumatorului:
Unde greseste competitia ta cand iti copiaza diferentiatorii?
Pozitionare vs competitie? Au mai ramas 2 locuri:
Zero obligatii » Audit Gratuit » Programeaza-l!
Ramai informat(a) » » » Despre performanta in Romania
Multumesc pentru timpul tau!
+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro
* citește mai departe:
Tags: Accenture, Accenture Technology Vision 2013, Balanced Scorecard, Balanced Scorecard Romania, Blue Ocean Strategy, CEO, Daniel ROŞCA, Diferentiatori, Diferentiere, Digital, Gerson Lehrman Group, Marketing Strategic, McKinsey, McKinsey & Co., Poziţionare, Poziţionare BOS, The Boston Consulting Group