Producator Roman? Competitie multinationala? Cum te ajuta guvernul Victor Ponta? O sa iesi de pe piata in 3 ani? Diferentiere, echilibru in recesiune?

Influentarea deciziei de cumparare? Daca in 2013 nu vinzi in 2016 o sa iesi de pe piata » Garantat:

Poate sa te ajute Guvernul Ponta? Recesiune vs Razboi Economic?

Tehnologie? O radiografie instantanee a viitorului?

Avem toate avantajele in tara noastra?

Schimbarea modelelor de business?

Astazi nu mai sunt 2, 3 sau 5 minute de analiza… Cat conteaza afacerea ta / locul tau de munca sau chiar stabilitatea guvernarii vs capacitatea de a reveni din opozitie, atat timp trebuie sa iti rezervi pentru analiza randurilor si link-urilor urmatoare!

Informatia in zilele noastre este unul din principalii diferentiatori in lupta dintre compania pe care o reprezinti si competitie, mai ales daca discutam despre competitori multinationali!

In continuare o sa analizam:

» Monopolul Multinationalelor.
» Nu poate sau nu vrea sa te ajute Guvernul Victor Ponta?
» Piata de 19 milioane de romani pe care nu o controlezi.
» Cea mai mare amenintare pentru afacerea ta din urmatorii 3 ani si riscul de a iesii de pe piata.
» Atributele de Brand ale Romaniei si performanta fostei doamne ministru Elena Udrea.
» Sinergia dintre Varujan Vosganian si Maria Grapini / Rebrandingul de tara si Strategia nationala de Dezvoltare.
» Trei masuri strategice pentru Romania cu impact pe termen scurt si mediu.

Influentarea deciziei de cumparare » Schimbarea modelelor de business » Urmatoarea amenintare pentru afacerea ta » Daca in 2013 nu vinzi in 2016 o sa iesi de pe piata » Garantat:

Incepem cu doua minute in care unul din cei mai influenti Marketing Manageri la nivel mondial ne explica simplu si clar o experienta personala unde mediul digital a avut capacitatea sa-i influenteze instant decizia de cumparare. Exact acelasi lucru se intampla din ce in ce mai des si cu prospectii afacerii tale, scaderea vanzarilor:

Capacitate de reactie? Multinationale? Influentare decizie de cumparare? Piata concurentiala:

Da, tehnologia este urmatoarea amenintare pentru noi toti! Sau oportunitate? Eliminarea barierelor?

Mediul economic in continua schimbare pune o presiune invizibila asupra tuturor fie ca discutam despre politicieni, antreprenori sau despre tine cetateanul roman.

World War 3 » Razboiul Economic denumit Recesiune:

Producator Roman? Ce atribute de brand are produsul tau? Napolact? Traditie? Ca odinioara… cutreiera Ardealul » Friesland Foods:

Friesland Foods este o companie producătoare de produse lactate din Olanda. Compania a intrat pe piața din România în anul 2001 prin achiziția Nutricia Dairy and Drinks, iar în 2002 a fuzionat cu producătorii Someșana Satu Mare, Belcar Bela Deta din Timișoara și Belcar Distribution. Friesland România este acționar majoritar la firmele Industrializarea Laptelui din Târgu-Mureș și Napolact Cluj-Napoca. Compania deține brandurile Milli, Oke!, Dots, Completa, Napolact și Napoca[2].”

Branding de Tara separat de Strategia de Dezvoltare?

Varujan Vosganian: Cei care fac afaceri in Romania trebuie sa aiba in vedere salarii mai mari. Romanii nu vor trai vesnic cu salarii medii de 350 euro.

Potrivit ministrului Economiei, anumite firme care isi reduc activitatea in Europa isi gasesc locul in Romania, cum este cazul firmei Ford, pentru ca aici salariile sunt mai mici, dar nu se poate construi o economie pe salarii mici, pentru ca nu suntem o economie primitiva, o anexa complementara a economiilor mari”.

Sinergie Maria Grapini – Varujan Vosganian… identitate nationala?

“Maria Grapini, ia in calcul renuntarea la frunza si rebranduirea. Grapini, despre frunza lui Udrea: N-a ajutat cu nimic

Performanta Antreprenor Roman? 30% din PIB vs 50% din Forta de Munca?

Ioan Niculae, Interagro infinteaza Asociatia Investitorilor Romani.

“Noi, antreprenorii romani asiguram peste 50% din forta de munca din Romania si peste 30% din Produsul Intern Brut al tarii – si cred ca ar fi cazul ca in acest moment sa avem si noi o voce unitara, care sa ne sustina interesele, care sunt dealtfel interesele tarii“, a precizat Niculae”

Societate de consum? Produse Romanesti? Napolact? Dependenta Romaniei de Multinationale?

Selgros: Mâncăm mai scump decât germanii, deşi salariul mediu este de şase ori mai mic.

“Executivul crede că la baza acestei situaţii stau două motive – TVA prea mare şi faptul că lanţul alimentar nu începe în România. Aici avem o mare problemă. „Nu cred că cineva îşi imaginează că toată brânza din România este făcută cu lapte din România.“ Paradoxul este însă că între 85% şi 90% din produsele alimentare vândute în magazinele Selgros sunt produse româneşti, dar ele sunt produse cu materie primă din import. „Preţul produsului finit este dependent în primul rând de cursul leu-euro. Nici nu vreau să mă gândesc ce s-ar întâmpla cu preţul alimentelor de bază dacă ar sări cursul.”

Doar o mica mentiune am pentru D-nul Alexandru Vlad: Din ponderea de 85% – 90% cat la suta este detinut de produsele romanesti gen Napolact? Cred ca este momentul sa deosebim mesajul “Fabricat in Romania” de cel al “Produsului Romanesc”!

Identitate nationala?

Strategie Nationala? Producatorul Roman, singura alternativa pe termen scurt si mediu:

» Producatori romani? In acest moment nu aveti produs si nici Strategie de Marketing!

Multinationalele domina segmentul vostru de piata cu atribute de brand traditionale!!! “Product Superiority”? Multinationalele vand in Romania in detrimentul companiei tale si in 3 ani o sa aiba tehnologia ca si principal aliat! Daca in 2013 nu vinzi in 2016 o sa iesi de pe piata! Garantat!

Singura alternativa vs competitia multinationala?

Analiza SWOT Producatori Romani

» Guvern si Opozitie? Romania inca nu este un produs dupa 24 de ani si nu exista o Strategie coerenta. Este inadmisibil ca Ministrul Economiei, Varujan Vosganian, sa roage multinationalele sa ridice nivelul de trai in Romania!

Independenta si siguranta / performanta guvernarii depinde de raportul si performanta Companiilor autohtone vs Multinationale!

Roman? Tu esti singurul care poate sa faca diferenta incepand de astazi! Uita-te bine pe eticheta si recalibreaza raportul de forte, Producator Roman vs Multinationale. Cumpara produse romanesti!

Atentie la notiunea “Fabricat in Romania”! De ce trebuie sa faci asta?

Pentru ca altfel nivelul tau de viata nu o sa se schimbe!

Producator Roman? Iesi de pe piata in 3 ani? Brainstorming:

Urmatoarea amenintare? Eliminarea barierelor » Tehnologie?

Pentru a putea sa tragi singur de data asta cateva concluzii pentru urmatorii trei ani in care siguranta afacerii tale este amenintata te invit sa analizezi 7 minute referitoare la repozitionarea Multinationalelor:

Keith Weed » CMO Unilever: “There is a lost generation of marketers”


CMO World Tour » Keith Weed from Unilever by Orange Business Services

» How should marketers adapt to the digital age?
» How has digital changed your approach in marketing?
» How does digital change Unilever’s attitude to content?
» How is your marketing structure changing?
» What’s your attitude to working with the big global digital players?

Producator Roman? Proiectie plan de afacere pe mai mult de 3 ani?

Daca in acest moment nu reusesti sa performezi in tara ta imagineaza-ti cum o sa arate viitorul in maxim 3 ani si cum o sa evolueze pana atunci competitia ta?

Tehnologia o sa fie de fapt principalul competitor al tau!

Guvern / Opozitie? Daca acum ne rugam de multinationale sa ne ridice nivelul de trai si avem ponderea Producatori Romani, 30% din PIB vs Multinationale, 70% din PIB oare ce se intampla in urmatorii 3 ani cand aceasta pondere o sa arate diferit? Garantat!

Privatizam in continuare sau sustinem Antreprenorul Roman in urmatorii trei ani?

Uitam de ciclul electoral si refacem identitatea nationala? Cum arata o tara fara resurse strategice si fara Strategie de Dezvoltare? Va garantez ca o sa reveniti la putere sau ca o sa va pastrati guvernarea daca rezolvati aceasta ecuatie!

Pana la Brandingul de Tara trebuie sa ne intoarcem un pic inapoi la produsul numit Romania.

D-na Grapini, in alta ordine de idei un proces de Branding izolat nu are cum sa aduge ceva in plus nimanui! Nu sunt convins ca D-na Udrea a gresit decat intr-un singur aspect.

Din punctul meu de vedere D-na Udrea a tratat extrem de izolat procesul de Branding National in trecut.

Pana la Rebranding cred ca trebuie luate in considerare toate aspectele de mai sus in care sinergia dumneavoastra cu ministerul Economiei si as spune chiar si cu cel de Externe este decisiva ca sa avem in final un produs numit Romania si ulterior o Strategie de Rebranding.

V-as sugera sa definiti inca de pe acum atributul de brand esential Romaniei si anume identitatea nationala! O vorba din batrani… “in vremuri de recesiune trebuie sa te intorci la popor”!

Ulterior, sunt convins ca restul elementelor strategice necesare in procesul de Rebranding National o sa vina de la sine… Procesul de Branding daca nu este sustinut si nu este integrat in Strategia de Dezvoltare Nationala ramane doar un simplu element de Design. Ceea ce avem in acest moment!

“Brandul turistic al Romaniei este, deocamdata, un semn grafic, un logo si doar o potentiala identitate de brand. Inca nu putem vorbi despre un brand.” Avea dreptate Bogdan Branzas… owner Agentie Branzas / Branding, Cluj Napoca.

Antreprenor Roman? IT Manager? Pasionat de Tehnologie?

In final iti supun atentiei un instrument extrem de util ca sa vezi mai usor ce iti rezerva viitorul! Nu ezita, ofera o radiografie instantanee a viitorului:

IT Manager? IT Trends Visualizer. Orange Business Services:

Identitate nationala? Diferentiere?

Pentru noi cei care lucram in Marketing de 24 de ani este obositor, chinuitor si din cand in cand dureros sa vedem zilnic erorile acestui popor… la unison… incepand de la tine cetateanul roman care din 4 ani in 4 ani esti manipulat… fie ca discutam de dreapta sau de stanga, terminand cu antreprenorul roman care se concentreaza primordial pe clientul numit Statul Roman dar neglijeaza cei 19 milioane de prospecti din tara sa in detrimentul multinationalelor…

Am ajuns o societate de consum controlabila in proportie covarsitoare si inca mai vad zilnic acelasi erori la nivelul Strategiei de Dezvoltare a Romaniei…

De mult imi pun intrebarile:

» Ce se intampla in urmatorii 20 de ani daca si noi cei din clasa de mijloc plecam in masa din Romania?

» Versus multinationale noi nu avem resurse pentru competitivitate macar in Romania?

» Cum reusesc altii sa fie competitivi la nivelul puterii de cumparare a romanului si de ce este interesanta pentru ei piata din Romania?

» De ce nu avem o Strategie Nationala coerenta? Poate cea mai grea intrebare…

Victor Ponta? Marketing Managerul Romaniei?

Sunt constient ca procesul de Marketing Strategic are o proiectie mai mare de 4 ani si asta in opinia mea este principala cauza a inconstantei tuturor guvernarilor din cei 24 de ani…

Ciclul electoral de 4 ani a fost si este primordial si pentru stanga si pentru dreapta ceea ce este opus Strategiei Nationale de Dezvoltare. Practic de 24 de ani nu mai avem identitate nationala…

Nu uita Victor Ponta! Identitate nationala si sustinerea producatorului roman!

Viziune? Alianta Strategica 24 din 24 / 365 din 365?

M-am gandit de doua ori daca sa introduc si acest mesaj in post. Pana la urma am decis sa il introduc pentru ca antreprenorul roman nu este obisnuit sa accepte de sfaturi / consultanta, are nevoie doar de sustinere / Business Coaching.

CEO? Fara Competitie? Un aliat strategic?

Fara competitie? Un program unic in Romania!

Producator Roman? Nu uita, nu este recesiune, este doar efectul proceselor de Marketing in latura competitiei. Cetatean Roman? Make a difference! Produse romanesti » Stabilitate!

Iti stau la dispozitie pentru orice informatii suplimentare / aditionale! Zero obligatii!

Daniel Rosca
0744336643

Numele (obligatoriu)

Adresa de email (obligatoriu)

Telefon

Subiect

Mesaj

Cateva detalii despre viziunea ta:

Copilul tău trebuie să viseze … 8500 de ani de continuitate ...

Cea mai performanta reclama:
Identitatea de brand... din retail la social media.
Audit brand * gratuit
[ live IMEX USA 2016 ]
Cum se creează un brand ?
[ autonomie energetică ]

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in Strategie B2B » B2C
Accenture 2013. Every Business is a Digital Business
Diferentiere? Reusesti doar cu publicitate?

De ce nu te pot ajuta Agentiile de Publicitate / Branding / PR...? Business Plan, Business Management, Brand Assets? Strategie?...

Daniel Rosca - 1
2013? Reinventeaza-te!

2013? Reinventeaza-te! Performanta companie? Recesiune? Businesses that maintain their Marketing efforts during an economic downturn have the greatest opportunities for...

Close