De ce nu te pot ajuta Agentiile de Publicitate? / Branding. Comunitati?
3 minute de analiza preliminara iti pot sedimenta directia de dezvoltare in 2013 » 2016.
Diferentiere in recesiune? Cum ti-am promis, astazi o sa aprofundez cele 4 etape necesare pentru stabilitate in recesiune si iti propun sa analizam impreuna 2 modalitati de implementare a Strategiei de Marketing prin sinergie intre:
» Pozitionare: Optimizare proces Marketing Strategic
» Brand Equity Route: Arhitectura Brand, Strategie Brand, Strategie Comunicare / Advertising
» Pull Marketing: Noncustomers, generare si dezvoltare comunitati
» Digital Business? Comunitati » Echilibru in recesiune
1. Pozitionare » Arhitectura Brand » Strategie Brand » Strategie Comunicare » Comunitati?
Pozitionare » Atribut Brand » Traditie:
” Traditia reprezinta o constiinta colectiva, un patrimoniu ce nu poate fi furat si stricat de nici o mutatie economica, politica, sociala etc. Si asta datorita faptului ca traditia este ca o osie bine unsa in jurul careia se invarte identitatea unei comunitati sau a unui popor… Trecuta prin filtrele timpului, orice experienta umana tinde sa fie canonizata, mistificata. Prin urmare, ideea de traditie functioneaza si ca o lege nescrisa de ordin divin. Traditia, semnul pe care il purtam inca din nastere? “
Arhitectura Brand:
” Iti aduci aminte de anotimpul tau preferat: iarna. Ningea, copacii abia mai tineau nametii pe crengile cocosate, tu stateai cu bunicii la caldura. Lemnele trosneau in soba, pisica motaia pe covorul taranesc si in incapere era un miros placut de gutuie coapta pe plita. Totul era din lana si iti crea un sentiment de siguranta. Faci ce faci si te intorci in timp, in lumea copilariei! Somnul din copilarie? “
Strategie Comunicare:
” Degradarea spirituala a unui popor nu se afla prea departe atunci cand ciobanii nu vor sa mai fie ciobani, medicii nu vor sa mai fie medici, profesorii nu vor sa mai fie profesori, artistii nu vor sa mai fie artisti… Pe culmile disperarii? “
Strategie Brand:
” Iti aduci aminte de vremurile in care bunicii te imbracau aproape complet in lana, cand torceau lana in zilele plicticoase de iarna si iti crosetau caciuli, sosete, manusi, pantaloni si bluzite, toate din lana?
Alea da vremuri, cand traiam BIO fara sa constientizam ce inseamna asta. Cat de importanta este sanatatea? Lana, simbolul traditiei, al somnului BIO si al caldurii? “
Exista echilibru intre procesele de mai sus?
2. Atribut Brand » Inovatie. Pozitionare » Blue Ocean Strategy. Business Plan » Comunitati:
Atribut Brand » Inovatie: Totul despre Inovatie in Romania
Pozitionare » Blue Ocean Strategy: Unica companie din Romania, 3 pozitionari BOS implementate
Comunitati » LinkedIn: cea mai mare comunitate BOS din Estul Europei, +1700 specialisti
Dar de ce comunitati? » Noncustomers » Generarea nevoii de cumparare » Echilibru in recesiune?
Evolutia publicitatii » Today consumers are no longer just buyers… Comunitati?
“1880 – David Adania fondează prima agenție de publicitate din România, care purta numele său. Până acum, publicitatea din România a trecut prin mai multe faze: strigătul mărfurilor în fața prăvăliilor și în zonele cele mai circulate; “anunciurile” (“înștiințările”), sau “mezaturile”, “vânzările” sau “înștiințările particulare”, care erau informații despre marfa sub forma unor texte scurte și apăruseră în ziarele vremii începând cu anul 1829. Acestea din urmă aveau o formă concisă pe care azi o numim mica publicitate.”
Every Business is a Digital Business » Accenture Technology Vision 2013 » Connected consumers:
» moving beyond transactions to digital relationships
» compelling user experiences
» customized interactions
» deeper consumer insights
» customer engagement
» loyalty”
Today consumers are no longer just buyers…
Procese interne » Generare nevoie de cumparare » Vanzari & echilibru in recesiune:
Diferentiere? Vanzari si echilibru in recesiune?
Ai nevoie de echilibru intre toate procesele pentru stabilitate in recesiune. In consecinta pentru a face performanta trebuie sa iti raspunzi la urmatoarele intrebari:
1. Ce atribute de brand domina perceptia prospectilor tai vs competitie? (Traditie si Inovatie?)
2. Cum este alcatuita arhitectura brandului tau?
3. Strategia de Comunicare respecta Brand Equity Route?
4. Ai eliminat orice risc pentru prospectul tau?
5. Ai reusit sa diminuezi prin pozitionarea companiei tale costurile pentru el?
6. Generezi vs competitie valoare adaugata?
7. Ai un produs unic in industrie?
8. Strategia de Comunicare este corelata cu obiectivele Echipei de Vanzari si / sau Brand Equity Route?
9. Cum arata structura comunitatii pe care o definesti?
10. Dar procesul de: Educare a prospectului » Noncustomers » Inbound Marketing » Lead Generation » Pull Marketing?
11. Agentia de Publicitate dezvolta campaniile fara aceste date tehnice? (“Agencies Make Strategic Play » More shops are eyeing business usually handled by management consultants“)
12. Procesele de Branding / Rebranding / Design de Ambalaj » Brand Equity Route sunt dezvoltate fara aceasta Harta pentru Performanta?
Daca nu ai echilibru in activitatea curenta iti garantez ca nu ai raspuns pozitiv la toate intrebarile de mai sus. Poti re-analiza cele 4 etape care alcatuiesc Harta pentru Performanta in recesiune:
Diferentiere? Siguranta investitiei & Abordare integrata, Marketing Strategic » Vanzari:
* Noncustomers » Proces Pull Marketing » Inbound Marketing » Gratuit
* 3.0 Era » Strategie si Pozitionare Social Media » Social Media Manager alocat / proiect » Gratuit
* Brand Equity Route » Proces Rebranding » Gratuit
* Training Echipa Vanzari » 4 zile » maxim 2 module diferite » Gratuit
* Sustinere Middle Management » Suport Implementare solutii » 3 luni » Gratuit
* Optimizare performanta Departament Vanzari » de la 340 Euro lunar
De 5 ani ne dezvoltam capabilitatile echipei in directia sugerata astazi de Accenture:
* fara competitie in Romania
Echilibru in recesiune?
Iti stau la dispozitie pentru orice informatii suplimentare / aditionale! Zero obligatii!
Tweet this: “Moving to #digital relationships » » » Connected consumers” @Accenture
2014? 4P vs 5C » Audit Gratuit » Programeaza-l!
Ramai informat(a) » Diferentiaza-te… !
+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro
Tags: Accenture, Accenture Romania, Accenture Technology Vision 2013, Advertising, Agenţie Branding, Agentie Marketing, Agentie PR, Agentie Publicitate, Aliante Strategice, Arhitectură Brand, Blue Ocean Strategy, Branding, Design de Ambalaj, Diferentiere, Digital, echilibru, Green Future, Green Future Romania, Inbound Marketing, Marketing 3.0, Marketing Mix, Marketing Online, Marketing Strategic, Poziţionare, Publicitate, Pull Marketing, reBranding, Social Media, Strategie Comunicare, Strategie Social Media, Strategie Social Media 2013, Vanzari, Vanzari in Recesiune