Cum arata pozitionarea in recesiune vs competitie?
Structura proces optimizare Marketing Strategic:
1. Capacitatea de a inova. Confera stabilitate in dezvoltarea companiei prin diferentiere.
2. Anticipare. Constituie baza inovatiei si a procesului de diferentiere.
3. Pozitionarea diferentiata a Mixului de Marketing este una din singurele solutii viabile in opinia noastra pentru mediul de afaceri actual.
4. Creativitate. Catalizatorul intregului proces de optimizare a performantelor definit de Marketing Manager.
5. Modalitatea de selectie a pietei tinta.
6. Abilitatea de (re)pozitionare a intregii companii in functie de schimbarile climatului de afaceri.
7. Construirea, definirea si recalibrarea perceptiei consumatorului pornind de la date statistice referitoare la grupul tinta din care face parte acesta.
8. Corelarea beneficiilor produsului cu atributele definitorii (nevoile si trendurile) identificate in procesul de analiza al segmentului de prospecti targetati.
9. Monitorizarea satisfactiei clientului.
10. Testarea, pozitionarea si monitorizarea identitatii vizuale.
11. Obiceiul de cumparare al consumatorului targetat.
12. Sinergie intre perceptia consumatorului / atributele de brand
13. Translatia de la nivel Strategic la nivelul Tactic al afacerii pe nivelul Departamentului de Vanzari a obiectivelor de profitabilitate. Structurarea procesului de comunicare bi-directionala prin feedback Departament Vanzari » Departament Marketing.
Siguranta investitiei, costuri, perioada de implementare si abordare integrata:
» Siguranta Investitiei:
• +30 de testimoniale referitoare la expertiza profesionala
• Perioada de implementare: In functie de situatia actuala a companiei termenul mediu de optimizare a procesului intern de Marketing Strategic este de 6 luni.
Structura pozitionare integrata:
4P vs 5C » Ramai informat(a) » Diferentiaza-te… !
+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro
[vCitaMeetingScheduler]