Pasul spre digitalizare la 360 °

Procesul de comunicare în era digitală

🔥 D I G I T A L I Z A R E 🔥
WAR GAME 🔥 DIGITAL
I C E B E R G 🏄🏼🏄🏼🏄🏼🏄🏼🏄🏼🏄🏼

Integrarea tehnologiei în organizare și comunicare,
preview training MIXT, vânzări & marketing digital.

În acest preview ne concentrăm pe:

1. Procesul de comunicare digital;
2. Responsabilitățile echipei în era digitală;
3. Integrarea tehnologiei în organizare și comunicare;
4. Lucrul la distanță, tehnici de creștere a productivității în vânzări.

Obiectivul DIGITALIZARE trebuie să fie definit SMART (Specific, Măsurabil, Accesibil, Relevant și definit bine în Timp). Până ajungem la digitalizare trebuie să începem cu începutul. Imaginează-ți cum a fost procesul de vânzări clasic înainte de pandemie și transferă acele aminitiri spre realitatea curentă. Vânzătorul contacta preliminar prospectul, se deplasa la locația clientului, după o analiză în prealabil a profilului potențial de client, începea discuția despre diferentiatorii companiei și produselor / serviciilor sale în paralel cu identificarea nevoilor acestor clienți potențiali iar într-un final înainta oferta de preț, negocia volumul, încheia contractul și încasa bineînțeles comisionul de performanță. Sintetizănd, suspect, prospect, analiză, negociere, contract & dezvoltare, etapele clasice ale procesului de vânzări înainte de pandemie!

1. Procesul de comunicare digital: astăzi din păcate totul se schimbă, începând de la structura internă a companiei tale! Vânzătorul este presat de client să îi trimită direct “oferta” spre analiză din multe motive unele chiar justificate cum este teama clientului potențial de a-și bloca activitatea companiei din prisma riscului infectării personalului astfel încât acesta din urmă evită interacțiunile cu echipa ta de vânzări. Un proces normal până la urmă, proces care o să se accentueze din ce în ce mai mult odată cu evoluția acestei pandemii. Practic în această perioada prospectul rupe legătura emoțională clasică a vânzătorului transferând decizia spre elementele raționale / analiză la sânge DE LA DISTANȚĂ a diferențiatorilor precum și a raportului preț calitate. 2. Responsabilitățile echipei în era digitală se schimbă în primul rând pentru că nu mai este suficientă mapa cu foaia A4 denumită lista de preț. Tot procesul de vânzări trebuie regândit începând de la transferul spre mediul digital a acestei foi de preț, transfer care pune o presiune internă pe aceste capabilități ale echipei. 3. Integrarea tehnologiei în organizare și comunicare. Focusul numit digitalizare trebuie să înceapă de la acest proces reactualizat de vânzări. Distanțarea socială și ruperea legăturii vânzătorilor cu prospecții creează o barieră în evoluția oricărei companii. Acest obstacol se poate depășii doar prin studii de caz, etape diferite de vânzări, testimoniale digitale, materiale video de prezentare ale produselor și serviciilor, povestea brandului, oferte customizate / etapă de vânzări actualizată bineînțeles… dacă până ieri vânzătorul trecea prin aceste etape, câteodată fără să le conștientizeze, de astăzi totul trebuie transferat în digital. Practic organizarea întregii companii începe de la digitalizarea documentelor, ofertelor, studiilor de caz… testimonialelor:

I C E B E R G

… și se continuă prin punerea în practică a noii strategii de vânzări digitale, sintetizând, noul proces de comunicare, noua tipologie de vânzător, vânzătorul digital sau mai în actualitatea zilelor noastre digital warrior. 4. Lucrul la distanță, tehnici de creștere a productivității în vânzări. Eliminarea barierei fizice dintre prospect și vânzător prin marketing digital pune pe tablă o nouă realitate, eliminarea barierei dintre vânzător și angajator, barieră numită program de lucru, birou, raportări și tipologie de management. Practic dacă procesele sunt restructurate eficient NU MAI EXISTĂ BARIERE.

Te invităm alături de noi să eliminăm barierele
din procesul tău clasic de vânzări și să facem
împreună pasul spre digitalizare
!

Tags: , , , , ,

One Response

  1. […] Servicii post-vânzare și relații cu clienții Utilizarea platformelor digitale pentru a oferi suport post-vânzare și pentru a menține o comunicare constantă cu clienții. Colectarea feedback-ului și utilizarea datelor pentru îmbunătățirea continuă a experienței clienților. Analiză și îmbunătățire continuă Utilizarea analizei de date și a instrumentelor de business intelligence pentru a evalua performanța vânzărilor și pentru a identifica oportunități de optimizare. Ajustarea strategiilor și tacticilor în funcție de schimbările în comportamentul consumatorilor și în piață. Prin implementarea acestor etape într-un mod integrat și eficient, companiile pot optimiza procesul de vânzări în era digitală, crescând eficiența și satisfacția clienților. Vrzi mai multe INFO despre procesul de comunicare în era digitală. […]

Leave a Reply

More in Vânzări » Lead Generation
Cover Training Vanzari Timisoara Opera Galla EVENTS
Training Vânzări Timișoara

Structură Training Vânzări Timișoara 🔥 Pool & Cigar BAR

Beneficii externalizare vs vanzatori frustrati si ineficienti
Utilizarea SMS-ului în procesul de vânzări

Mai există vânzători… ?

Close