Procesul
de vânzări
de la distanță
în ♦ pandemie ♦
D I G I T A L I Z A R E
Utilizarea mesajelor text la locul de muncă a crescut cu 62% din 2014. 61% dintre partenerii de afaceri acceptă această formă de comunicare. 95% din textele de la firme sunt citite în 3 minute de la trimiterea mesajului SMS. Timpul mediu de răspuns pentru mesajele SMS text este de doar 90 de secunde. Trimiterea a trei sau mai multe mesaje SMS text cu informații utile după contactul inițial poate crește rata de conversie cu până la 328%. Aceași logică se păstrează și pentru formele moderne de sms marketing / what’s up marketing, viper, skype în abordarea customizată B2B / corporate.
Cele mai mari greșeli în structura ciclului de vânzări, SMS text inclus sunt:
♦ utilizarea abrevierilor sau a limbajului de jargon
♦ trimiterea SMS-ului în momente necorespunzătoare
♦ utilizarea a prea multor personaje (peste 160 de caractere)
♦ utilizarea de gif-uri sau emoticoane atunci când relația este la început
Rămâne întrebarea, ce informații utile trimiți după primul contact!?
♦ cum ai structurat blogul de companie?
♦ care este vocea brandului?
♦ … dar diferențiatorii?
Surse: InsideSales.com, Velocify, Hubspot, CTIA, Forbes.
[ 360 ° training vânzări prin telefon ]
Tags: Audit Vanzari, Ciclu Vânzări, Coronavirus, COVID19, Training