reSTART ROMÂNIA
reBranding ROMÂNIA 💙💛❤
Marca unei companii este până la urmă o “energie / entitate invizibilă” pentru că se compune din atâtea ingrediente încât aproape devine invizibil procesul real de construcție. Practic în fiecare zi, cu fiecare cărămidă pusă, în acest proces continuu de comunicare, se conturează identitatea și personalitatea mărcii, astfel încât la final dacă nu controlezi strategia de dezvoltare / direcția de evoluție, nici nu realizezi cum ai ajus în punctul în care audiența are părerea care o are despre tine sau compania ta.
reSTART ROMÂNIA = reBranding ROMÂNIA și reprezintă singura noastră concluzie tehnică după 10 ani în care efectiv ne-am jucat (* constructiv) și am testat această marcă numită ROMÂNIA.
Atunci când prima formă de reprezentare a simbolurilor Ying ☯ Yang ✎ ✏️ prima formă de scriere din lume ✏️ ✎ ☸️ prima formă de reprezentare a roții ☸️ apariția svasticii 卐 10.500 î.Hr. 卐 precum și a ۞ HEXAGRAMEI ۞ definesc mileniul de aur al umanității și construiesc prima formă de artă din lume 🇷🇴 CUCUTENI 🇷🇴 tu ca STAT trebuie să elimini majusculele din brandul de turism și să schimbi frunza blestemată din cauza căreia pierdem ca și națiune 36 de miliarde de USD anual. Vectorul de imagine nu poate fi altul decât Nadia, zeița de la Montreal care trebuie să prezinte lumii întregi zeița CUCUTENI. 🇷🇴 reSTART ROMÂNIA 🇷🇴
Tags: B2B Strategy™, Daniel ROŞCA, ReBrand Romania, reBranding, reSTART România