Despre Resveratrol
Trendul pieței 😉
Cotnari, unul dintre liderii pieții de profil din România, lansează o amplă campanie de rebranding pentru gama-fanion reprezentată de Grasa de Cotnari, dar care include și alte soiuri 100% românești: Tămâioasă Românească, Fetească Albă și, în premieră pentru această gamă, roze din Busuioacă de Bohotin. Procesul de modernizare al gamei s-a întins pe perioada unui an de zile și s-a bazat pe o serie complexă de cercetări de piață și consumatori care au relevat nevoia unei schimbări profunde în universul mărcii… Product management COTNARI
Noi spunem că în acest an de zile au făcut schimbări doar pe nivelul tactic și operațional în universul lor. Trendul pieței fiind cu siguranță spre BIO, antiAGING, oxidanți 😉 100% naturali…
Viitorul 🔥 antiAGING
[ r e s v e r a t r o l ]
Povestea Tescovinei
@ Cramele THESAURUS
Click To Tweet: CONTNARI 😉
Tags: antiAGING, BIO, Cotnari, Cramele Thesaurus, Erori în marketing, Poziţionare, Poziţionare BOS, reBranding, reBranding Cotnari, Resveratrol, Storytelling, Storytelling Branding, Tescovina