O incursiune în timp…
Acum 7 ani îți recomandam 6 direcții strategice referitoare la viitor… cu focus spre viitorul tehnologiei. Acum 7 ani 80% dintre noi erau posesori de Nokia 3210… Dacă în 2012 îți detaliam procesul digital împreună cu Cristian Manafu la conferința orientată spre procesul de Marketing B2B… astăzi îți recomand doar o singură direcție pentru următorii 7 ani!
2012
1. În 2012 include în procesul propriu de Marketing Strategic noțiunea de anticipare. 2. Anticipând o să reușești să te diferențiezi față de competiția ta și o să reușești să evadezi din lupta de querillă clasică. 3. Încearcă să îți răspunzi la întrebarea: cum contribuie compania mea în cifra de afaceri a clientului meu? Cu siguranță o să găsești calea spre dezvoltare în recesiune în urma analizării răspunsului! 4. Începe să poziționezi noțiunea de marketing online din P-ul Promotion – Mix Media – PR în cel de Plasament. 5. Marketing Online, Social Media, Blogging…noile canale de distribuție ale viitorului. 6. Adaptive Advantage – The Boston Consulting Grup vs Hartă Profitabilitate 2012 – B2B STRATEGY: planificarea strategică pentru 5 ani suferă modificări conceptuale.
2019“owned media” vs facebook ads Cred că în acest moment, după ce am anticipat extrem de corect evoluția tehnologiei 2012 – 2018, putem să îți cerem ție cititorule să ai încredere în capacitatea noastră de anticipare pentru următorii 7 ani. Doar o singură recomandare pentru următorii 7 ani – construiește-ți propria pânză de păianjen și de astăzi în 7 ani investițiile tale în marketingul digital o să scadă spre ZERO. Pentru că pânza de păianjen este diferența între “owned media” și publicitatea plătită rețelelor de socializare – publicitate care fără conținut – asigură un raport de conversie extrem de scăzut. |
|
|
Tags: Agenţie Digitală, B2B, Conferinta Marketing B2B, Cristian Manafu, Digital, Digital Business, Digital Strategy, Facebook Advertising, Inbound, Inbound Marketing, Inbound Marketing Blog, Nokia, Pull Marketing, Social Media