Cum putem să definim
procesul de marketing digital!?
Săptămâna trecută împreună cu studenții de la FEEA (Universitatea de Vest – Timișoara – Facultatea de Economie și de Administrare a Afacerilor) am înțeles cum putem să redefinim conceptul de marketing digital. Redefinire actualizată la fenomenul 2019, eră în care tot consumatorul este din ce în ce mai comod și NU mai reacționează la procesul de marketing clasic. Prezentarea a fost inter-activă bazată pe practică. Tehnologia QR ne-a ajutat să transformăm atelierul de marketing digital într-un schimb de experiență interesant. Te invit și pe tine cititorule să intrii în “Pânza de păianjen” și să înțelegi strategia de lead generation a ursului.
Studiu de caz @ FEEA & Marketerum
360 °
• prezentarea FEEA .pdf |
Click to Tweet: Prezentarea a fost inter-activă bazată pe #practică. Tehnologia QR ne-a ajutat să transformăm atelierul de #marketing #digital într-un schimb de #experiență interesant @FEAATM. |
Tags: Cristian Sertea, Daniel ROŞCA, Digital, FEEA, Marketerum, QR