360 ° vânzări digitale

N O K I A

O incursiune în timp…

Acum 7 ani îți recomandam 6 direcții strategice referitoare la viitor… cu focus spre viitorul tehnologiei. Acum 7 ani 80% dintre noi erau posesori de Nokia 3210… Dacă în 2012 îți detaliam procesul digital împreună cu Cristian Manafu la conferința orientată spre procesul de Marketing B2B… astăzi îți recomand doar o singură direcție pentru următorii 7 ani!

2012

1. În 2012 include în procesul propriu de Marketing Strategic noțiunea de anticipare. 2. Anticipând o să reușești să te diferențiezi față de competiția ta și o să reușești să evadezi din lupta de querillă clasică. 3. Încearcă să îți răspunzi la întrebarea: cum contribuie compania mea în cifra de afaceri a clientului meu? Cu siguranță o să găsești calea spre dezvoltare în recesiune în urma analizării răspunsului! 4. Începe să poziționezi noțiunea de marketing online din P-ul Promotion – Mix Media – PR în cel de Plasament. 5. Marketing Online, Social Media, Blogging…noile canale de distribuție ale viitorului. 6. Adaptive Advantage – The Boston Consulting Grup vs Hartă Profitabilitate 2012 – B2B STRATEGY: planificarea strategică pentru 5 ani suferă modificări conceptuale.

2019

“owned media” vs facebook ads

Cred că în acest moment, după ce am anticipat extrem de corect evoluția tehnologiei 2012 – 2018, putem să îți cerem ție cititorule să ai încredere în capacitatea noastră de anticipare pentru următorii 7 ani. Doar o singură recomandare pentru următorii 7 ani – construiește-ți propria pânză de păianjen și de astăzi în 7 ani investițiile tale în marketingul digital o să scadă spre ZERO. Pentru că pânza de păianjen este diferența între “owned media” și publicitatea plătită rețelelor de socializare – publicitate care fără conținut – asigură un raport de conversie extrem de scăzut.

Click to Tweet

Evoluție mediu #digital / #socialmedia @manafu & @B2BStrategy2

360 ° Millennials » Atelier strategie digitală » Externalizare marketing digital

* citește mai departe:

Experienţă digitală * a design that sells … ?
[ 7 ani > 500 posturi ]
Evoluţie în B2B marketing vs B2C marketing [ content marketing ]
* atribute brand PICster ™
Ne propunem să evidenţiem produsele şi serviciile 100% româneşti!
Audit brand - 100% free?

Tags: , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in Digital » Pull Marketing
Strategie digitala 2019 @ B2B Strategy
Atelier digital FEEA

LIVE Strategy™

Pull Marketing Digital cuvinte cheie
Cum funcționează motorul de căutare!?

[ atelier strategie digitală ]

Close