Knowledge Graph la 360 °
Am înțeles împreună strategia de supraviețuire a păianjenului și faptul că perioada cea mai dificilă este până cănd reușește să anticipeze pe unde o să treacă “prospectul” corelată cu perioada de construcție efectivă a plasei… [ content marketing ] dacă revenim la mediul digital / pull marketing o să înțelegem de fapt cum funcționează motorul de căutare – principiul de bază – algoritmul.
|
Algoritmul de căutare
Motorul de căutare are 3 mari funcții: Crawling, Indexing – Ranking. Google trebuie să crawleze (parcurgă) și să indexeze trilioane de pagini web sau documente. El ingnora acele pagini pe care le consideră inutile, care nu aduc valoare. Crawlingul este prima acțiune pe care Google o face. Trebuie să descopere toate paginile web. Crawling începe cu niște site-uri de încredere (bbc.com de ex). Crawlingul se face doar prin linkuri. Următorul pas este să clasifice acele pagini și să le adauge în index (partea hardware). Ultimul pas din acest proces este partea de Ranking. Atunci când un user caută ceva în Google Search Box, motorul trebuie să facă foarte multe calcule / analize “în spate” pentru a oferi cele mai bune rezultate.
Sunt luați în calcul peste 200 de factori de ranking. SEO este o disciplină prin care se optimizează site-urile web pentru a fi user-friendly și search engine friendly.
|
|
Click to tweet: Totul începe de la un singur #cuvânt… ! #SEO #search #inbound #pullmarketing #digital #online #KnowledgeGraph |
Tags: Analiză SWOT, Atribut brand, Content Marketing, Crawling, Cuvinte cheie, Ddigital, Google Adwords, Indexing, PEST, Producţie Video, Pull Marketing, Ranking, SEO, SWOT