Pentru prima oară
lumea a cunoscut perfecţiunea …
Montreal 1976
Cu alte cuvinte astăzi toţi suntem ţigani !
Să vorbeşti despre ţigani înseamnă să vorbeşti despre români şi România! Hai să ne gândim împreună un moment la câteva aspecte. Dacă ai fi un cetăţean european …
• ai cumpăra produse de la o companie de ţigani?
• ai merge în concediu într-o ţară plină cu ţigani?
• ce salar ai fi dispus să-i oferi unui ţigan ?
PROBLEMA
Cele trei majuscule din brandul turistic, ROM, reprezintă una din principalele cauze pentru care NU mai exportăm nimic şi în acelaşi timp suntem pe ultimul loc în Europa, pondere turism în PIB.
ţigan / ţigani NU mai există în DEX.
ţigan = rom
Sute de milioane de oameni de pe planetă n-au studii filologice şi de etimologie. Ei fac o asociere firească (şi justă!) între terminaţia -ia / -(an)ia şi ţara (= naţiunea ei) care are această particulă:
• Britania = brit + ania = “ţara briţilor, a englezilor”;
• Mauretania = maur + (et)ania = “ţara maurilor”
• România = rom + ania = “ţara romilor”.Este incorect. Se creează o falsă direcţionare … Suntem împotriva lipsei de reactie a autorităţilor din ROMânia vs campaniile care afectează reputaţia naţională! Nu toți suntem romi!
SOLUŢIA
1. Susținem rectificarea in DEX: ROM în “ţigan”
2. Susținem rectificarea primelor 3 litere mari ROM, din identitatea vizuală a brandului turistic ROMânia
3. Solicităm modificarea elementului vizual din frunză într-un motiv fitomorf reprezentativ pentru acest popor multimilenar.
Care este marca de ţară cea mai potrivită ?
Celebrăm împreună esenţa lucrurilor
@ Constantin Brâncuşi
Runele Carpatice
* 2.000 de ani înaintea scrierii sumeriene
{ Gârla Mare 1600 – 1150 î.Hr. }
{ Cucuteni 6.500 – 2.500 î.Hr. }
Semnează petiţia … mulţumim !
Montreal 1976 * campanie de conştientizare …Pentru prima oară lumea a cunoscut perfecţiunea … #Montreal1976
” Mâna întinsă care nu spune o #poveste nu primeşte #pomană. Fii profesionist ce dracu ” #Dinică
{ #povesteanoastră } { http://bit.ly/MoştenireaPierdutăaNeamuluiNostru }
Posted by Brandul de ţară R⊕Mânia on Sunday, September 11, 2016
|
Tags: Analiză SWOT, Brand de Ţară, Branding, Brandul de ţară R⊕Mânia, Civilizația și Cultura Neamului R⊕mânesc, Constantin Brâncuşi, Despre turism în ROMânia, reBranding