Context of negotiation? Give & Take | Adam Grant
Pentru perioada urmatoare, mai linistita, iti recomand sa analizezi pentru strategia de negociere 2015 complementar recenziei Give & Take materiale urmatoare.
Incepem cu o intrebare?
Este absolut normal sa iti ofer un discount mai mare daca cumperi mai mult… ?
“One of the hardest things to learn as a salesman is to balance the number of arguments and sales arguments.
You will never make a sale if you only answer the customers’ questions and give them reasons to buy. You have to also give them the chance to buy…
I have found that the best mix is that every time I use an argument I always follow it up with a close attempt… “ Rebekah Prather
Pretul, cel mai important aspect din Marketing Mix?
Dezvolta-ti abilitatile de negociere:
In ianuarie am dedicat un modul intreg pentru optimizarea strategiei de negociere (* achizitie, retentie & dezvoltare) in trainingul dezvoltat impreuna cu partenerul nostru Oxygen Events.
Pana in 31.12.2014, early bird.
Iti doresc un 2015 exact cum este in imaginatia ta!
Click to Tweet: “Totul despre Strategia de #Negociere? @B2BStrategy2″
+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro
[vCitaMeetingScheduler]
Tags: Give & Take, Ileana Ghica, Marketing în recesiune, Marketing Mix, Negociere, Oxygen Events, Rebekah Prather, Strategie, Strategie Negociere, Training Open, Vanzari in Recesiune