Costuri Advertising?
“Do you like spending 20 dollars / month on brand name razors? 19$ go to Roger Federer…” 🙂
Shave Time » Shave Money » Dollar Shave Club
Ce este fainosagul?
Strategie Comunicare
Pate Ardealul, Orkla Foods:
“Fainosagul nu e o inventie. Este un amestec de condimente si mirodenii pe care numai un ardelean il putea face. Pentru ca una e sa condimentezi ceva ardeleneste si alta e sa condimentezi pe stilul moldovenesc (cu ceapa si usturoi) sau oltenesc (cu praz).
Noi suntem ardeleni… “
Orkla Foods Romania: Orkla Group este o companie din Norvegia care activează în domeniile: bunuri de consum, produse speciale, chimie… care are o cifră de afaceri de 7 miliarde Euro.”
Daca tot discutam
despre “Ardeleni” 🙂 …
Ca odinioara vs fainosag?
Strategie Advertising
Friesland Campania
vs Orkla Foods?
Fainosagul este un fel de “Ca odinioara” de la Napolact: “In 2004, Napolact is bought by the Dutch Friesland Foods. In 2009, it merges with Campina, forming Friesland Campina.”
Advertising? Sa trecem la Aflatoxina…
Uite aflatoxina din Ungaria, nu-i aflatoxina din Ungaria: “Tot scandalul laptelui contaminat cu aflatoxina a debutat pe 7 martie, in plin scandal al carnii de cal si al produselor din carne de pasare cu antibiotice.” Laptele romanesc “cu analizele perfecte”, aruncat in camp…
In semn de protest, Costel Caras, Directorul Asociatiei Crescatorilor de Vaci Hostein-Ro, a varsat 10 tone de lapte pe un camp de langa Bucuresti… pierderile romanilor ajungand la zeci de miloane de euro… “
Drumul de la producator la consumator?
Nu vreau sa iti influentez concluzia finala despre fainosag, ca odinioara & aflatoxina… Every Thing is Marketing! “Istorie norvegiana camuflata in ardelean… “?
Complementar: “… lanțuri scurte de magazine, în așa fel ca să scurtăm drumul de la producător la consumator, iar acele produse tradiționale, specifice zonei, să ajungă cât mai repede la consumator.” Nicolae Popa – Subsecretar de Stat – Ministerul Agriculturii.
Produs Romanesc
vs Fabricat in Romania?
Ne-am plimbat prin tot Ardealul si am analizat fainosagul ca odinioara… nu puteam sa ocolim Brasovul, Olympus Dairy » Familia Brasoveanu & “Carrefour a luat amenda. A vandut un cascaval importat, Delaco, pe post de produs autentic romanesc“…
Tags: Advertising, Aflatoxina, Agricultura, Anticipare, Ardealul, Ardeleni, Arhitectură Brand, Branding, Brasoveanu, Ca odinioara, Carrefour Romania, Comunicare, Costel Caras, Delaco, Despre Ardeleni..., Diferentiere, Digital, Dollar Shave Club, Erori în marketing, Fabricat in Romania, Fainosag, Familia Brasoveanu, FMCG, Friesland Campina, Gillette, IKA, KA, Marketing 3.0, Ministerul Agriculturii, Napolact, Nicolae Popa, Olympus, Olympus Dairy, Orkla Foods, Orkla Foods Romania, Orkla Group, Pate Ardealul, Pitch, Pitch Comunicare, Produs Romanesc, Produs Romanesc vs Fabricat in Romania, Promovare, Publicitate, Razors, Roger Federer, Strategie Advertising, Strategie Brand, Strategie Comunicare, Traditional Trade, Vanzari FMCG