Piata de Training in Romania? 2015? Performanta la nivel Operational si Tactic?

De ce Nu functioneaza procesul de Training in Romania?

Training Romania

Salut,

Cateva aspecte interesante despre procesul de Training in Romania.

Cum este afectata piata de Training in Romania anului 2012 / 2015?

Ce modificari conceptuale sufera procesul de Training in Romania pentru a livra performanta pe acest inceput al anului care defineste maturitatea recesiunii? Am provocat mediul de business autohton la feedback prin intrebarea “De ce nu functioneaza Trainingul in Romania” acum mai bine de 4 luni in reteaua profesionala LinkedIn.

Training customizat 100%?

SWOT? Training Vanzari vs Training Marketing Strategic:

Portofoliu B2B Strategy. Strategie Vanzari B2B

* de la sub 10% reusita in vanzari la +25% in prima luna

Update – 01.07.2012. Link-ul nu mai este functional. Nu stim din ce cauza a fost sters de catre managementul grupului, Calin Rus, Arhebis Systems)…

Concluziile care rezulta in urma celor peste 700 de opinii raman aceleasi! Le regasesti mai jos!

Te invitam in schimb sa ne ajuti sa finalizam survey-ul 2012 – 2013 despre functionabilitatea procesului de Training in companiile din Romania. Multinationale, Companii autohtone cu Cifre de Afaceri > sau mai < de 10 milioane euro.

De ce functioneaza procesul de Training in Romania 2012 – 2013

Totul a inceput de la acest articol al Corinei: Trainingurile nu functioneaza.

Noi credem ca in Marketing 3.0 daca nu esti parte din conversatie nu existi.

In consecinta, continuam sa dezvoltam pozitionarea noastra in mijlocul conversatiei chiar daca acest brainstorming a declansat reactii interesante, de la investitii in advertoriale ale furnizorilor de solutii exclusive de Training pana la opinii radicale ale acestora, exprimate atat direct in conversatia din Social Media amintita mai sus cat si in privat.

Continuam sustinerea deschisa a acestui topic care pe noi ne ajuta in primul rand sa devenim mai buni in ceea ce facem prin feedback-ul important pe care il ofera.

 

De la o simpla intrebare menita sa ne ajute sa optimizam in primul rand solutiile proprii de Training am ajuns sa declansam as putea zice chiar un fenomen social.

De cand am postat aceast brainstorming am colectat opinii extrem de importante ale participantilor la sesiuni de training care percep utilitatea acestui proces, sau care nu o percep, specialisti din Resurse Umane care au contribuit in cele >700 de opinii, proprietari de business care au ajutat la perpetuarea subiectului initial in cele > de 4 luni de cand a fost lansat, persoane care activeaza ca freelanceri in consultanta procese organizationale Lean, Six Sigma, Marketing, Top Manageri din companii nationale si multinationale…

Le multumim pentru contributie tuturor!

Incepe sa se contureze pe langa cele 3 concluzii necesare in optimizarea procesului de Training sugerate in sinteza Marketing sau Training in 2012, B2B si B2C – prin contributia lui Catalin Lascu, IBBL Associates pentru HR, participanti si Top Management, o alta concluzie extrem de importanta pentru performanta acestui proces.

In 2012, accesat singular, procesul de Training nu o sa mai functioneze…trebuie integrat in Strategia de Marketing a organizatiei prin procese complexe dar mai ales trebuie sa fie urmat de solutii practice in implementare.

Nu o sa mai fie suficient procesul static de follow up existent in prezent. Nu o sa mai fie eficiente formatele standard de Training.

In concluzie pentru functionabilitatea practica a procesului de Training in Romania 2012 acesta trebuie “impachetat” de catre furnizori impreuna cu alte solutii de optimizare a performantelor incepand de la Audit-ul Departamentului de Vanzari (Hard si Soft prin identificarea abilitatilor echipei de vanzari) continuand prin customizarea acestuia in functie de industria, competitia si abilitatile echipei de vanzari a beneficiarului, finalizand cu sincronizarea obiectivelor procesului de training la obiectivele targetate de ciclul de viata al business-ului caruia este adresat.

Astazi vreau sa am o interventie scurta si sa scot in evidenta momentul intermediar de viata al acestui brainstorming din Social Media printr-un articol genial asupra caruia mi-a fost atrasa atentia de catre platforma Paper.li prin pozitionarea acestuia pe prima pagina de astazi a sintezei noastre zilnice de business B2B Romania Magazine.

Articolul “Solve the Right Problem” consider ca exprima in cel mai simplu cu putinta mod de ce in 2012 Trainingul nu o sa mai functioneze ca “entitate singulara” in optimizarea performantelor organizationale si mai ales de unde trebuie sa incepi optimizarea performantelor business-ului tau in acest an de maturitate a recesiunii.

Te las sa il citesti linistit dar te intreb, in business-ul tau care este robinetul pe care trebuie sa il inchizi in prima etapa inainte de a te interesa de unde poti sa cumperi mop si laveta… (mop / laveta = asimilate cu training = proces de optimizare performante la nivel operational in business = 9 din 10 proprietari de business sunt tentati sa caute “mopul si laveta” alias training in loc sa opreasca robinetul care declanseaza de fapt performanta medie a business-ului sau).

Lectura placuta!

In cele > de patru luni in mijlocul discutiei din Social Media am vrut sa obtinem un feedback referitor la propria noastra pozitionare care considera ca in 2012 adresarea integrata prin mix de solutii in Consultanta, Training si Coaching pe ariile de interes Resurse Umane, Marketing Strategic, Strategie si Management Vanzari reprezinta solutia optima spre performanta.

Unique Selling Proposition-ul nostru exprima in 2012 prin fraza urmatoare beneficiile mixului de optimizare necesar unei companii pentru performanta in recesiune. Mix obtinut din cele 3 categorii de servicii pe care le furnizam, Consultanta, Coaching si Training:

“Furnizam initial expertiza externa prin Consultanta, o sedimentam prin Training Organizational si o transferam intern catre organizatia ta sustinand implementarea solutiilor prin proces de Business Coaching dezvoltat din expertiza directa in segmentul Business to Business.”

Iti multumesc pentru feedback-ul oferit!

Nu ezita sa continui sa il oferi. Evolutia este un proces continuu! Multumim!

“The aim of marketing is to make selling unnecessary.” Peter Drucker.

Daniel Rosca
Sales & Marketing Manager

0744336643 | roscadaniel@gmail.com

Tags: , , , , , , , , ,

Leave a Reply