7 module de Training in Vanzari sau abordare integrata, Marketing & Vanzari?

De la sub 10% reusita in vanzari la +25% in prima luna:

Ramai informat(a) » Spam Free

Cum poti sa optimizezi performanta in vanzari?

“Detaliile aparent neimportante fac diferenta.” Emanuel Popa, Director General ProNat

In primul rand vreau sa-i multumesc lui Cosmin pentru surpriza de mai sus. In al doilea rand vreau sa fiu scurt si direct… nu ai cum sa optimizezi procesul de vanzari prin Training… !

Etape optimizare ciclu vanzari

S (suspect) P (prospect) A (analiza) N (negociere) C (contract) R (retentie) D (dezvoltare) P (profit)

Performanta Vanzari, palnie optimizare

Imagineaza-ti faptul ca la fiecare etapa din proces putem discuta saptamani intregi…

Ce suma este necesara pentru investitie in performanta? Optimizare buget?

… esenta se regaseste in customizarea solutiei dar mai ales in anticiparea problemelor potentiale din fiecare echipa in parte.

Aceste doua puncte rezulta din expertiza, din multi, multi ani si multe experiente in diferite echipe de vanzari pe diferite piete & industrii…

La un moment dat mi-am facut o gramada de amici in randul furnizorilor de training din Romania de la o simpla afirmatie… procesul de training nu functioneaza… !

Imi mentin aceasta afirmatie care face referinta in special la licentele internationale de training. Sunt inutile in primul rand raportate la piata atipica din Romania vs realitatile economice din vest.

Performanta vanzatorilor se schimba in etapa de sedimentare a notiunilor teoretice, etapa de implementare. Diferenta dintre procentul de reusita in vanzari al lui Cosmin de sub 10%, atentie, identic si inainte de training si dupa training si cel de peste 25% a rezultat dintr-o realitate simpla.

In zilele de training am avut ocazia sa il cunosc pe Cosmin iar in perioada de implementare (antrenament / business coaching) m-am concentrat exclusiv pe setarea obiectivelor / vizita de vanzare.

Am incercat sa-i elimin barierele tranzactionale si ne-am propus ca in primele doua saptamani de teren sa isi schimbe obiectivul general… vanzare.

Obiectivul nou, mai focusat & orientat spre tipologia lui de vanzator, depasirea barierelor de intrare in organizatia client…

“If you start selling the gatekeeper, you turn her into the decisionmaker
and you’ll always lose.” Unknown

Restul este deja istorie… felicitari Cosmin, ai depasit o bariera mentala importanta.
De acum inainte totul este posibil!

Daca te intereseaza optimizarea procesului de vanzari iti recomand sa analizezi cu atentie urmatorul articol din Harward Business Review:

Ending the War between Sales and Marketing!

* cel mai important articol citit in ultimii 5 ani!

Click to Tweet: “De ce nu functioneaza procesul de #training in vanzari in #Romania?”

Ramai informat(a) » Diferentiaza-te

B2B vs B2C? Expertiza profesionala fondator Agentie B2B Strategy, Daniel Rosca, LI:

+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro

[vCitaMeetingScheduler]

Tags: , , , , , , , ,

One Response

  1. ActiveNews says:

    Foarte interesant materialul.

Leave a Reply

More in Vânzări » Lead Generation
Studiu de caz Pull Marketing
Interviu Barrier, Pronat & Icelandia

"The key is not to call the decision maker. The key is to have the decision maker call you." Gitomer

Despre performanta si optimizare ciclu
Romanian Sales Conference | Business Mark

Structura proces vanzari corporate? "Echipa de vanzari NU este responsabila pentru scaderea cifrei de afaceri in 2014." Concluzie Brasov, mai...

Close