👷 Dublarea locurilor de muncă 👷‍♀️ în Valea JIULUI

Recolta de toamnă

Povestea pricoiței

Povești cu și despre momârlani 🐑 Un scurtcircuit al rețelelor clasice de comerț, un mecanism vechi de când lumea, un mecanism care echilibrează macro-economic o regiune: relația directă dintre producător și consumator fără intermediari! O să evităm în călătoria noastră de astăzi termeni tehnici, o să încercăm să vorbim pe limba tuturor, limba poporului, deși suntem pe un blog de marketing strategic. Astăzi despre celebrul afiș “preț de producător”, da despre recolta de toamnă la preț de producător. De la papornița oltenească a moșului Neagoe spre povestea pricoiței momârlănești din gospodăria Floronesc.

Papornița Moșului
🐷 2013 vs 2021 🐑

O călătorie care a început în 2013 la Forumul Național de Inovație și care în 2021 se află dincolo de statusul de strategie, se află în momentul în care visele devin realitate, se află pe nivelul de implementare. Sintetizând, salvarea de la faliment a procesatorului autohton.

360 °

Papornița Moșului NEAGOE
vs Povestea pricoiței momârlănești

* citește mai departe:

#împreună * lansarea LIVE
Susține și TU producătorii români!
Vezi mai mult despre branding / reBranding... comunicare.
reSTART România 💙💛❤ reBRANDING România
Viitorul la 360 °
Un popor fără tradiții este un popor fără viitor… !

Tags: , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in [ companii 100% româneşti ]
Branding de Produs ABATOR Vranceanu
VRÂNCEANU 🐃 Putere din Moldova

EBITDA vs 🔥 Strategy Forecast 🔥

valuri, dunare 2015
O călătorie către ☯ echilibru ☯

Despre ✨ diferențiere în comunicare ✨

Close