Hai să povestim despre strategie!

Salvarea de la faliment a producătorului / procesatorului autohton

🔥 f a l i m e n t 🔥

Este destul de greu să te afli în poziția în care ai anticipat la milimetru dezastrul din jurul tău… practic în 2013 după Forumul Național de inovație unde am prezentat conceptul de salvare al producătorului autohton mi-am luat papornița și am pornit la drum… Un drum dificil în care adeseori trebuia să îi explic producătorului român cum actualul său client o să devină principalul competitor dacă îmi amintesc despre nivelul de private label existent în Romania anului 2013, 12% din total vânzări rețele mari versus 58% în același an în Elvetia. Practic în 2013 mă confruntam cu o serie de probleme extrem de grave…

⦿ corupție și / sau incompetență în floare în statul român începând de la fostul comisar UE pe agricultură ⦿ naivitatea producatorului / procesatorului autohton ⦿ lipsă de educație tehnică în segmentul strategiei ⦿ lipsa unui brand de țară care să protejeze reputația antreprenorilor români ⦿ reticența de a se asocia în rândul antreprenorilor autohtoni ⦿ surse puține de finanțare pentru antreprenorii români dar mai ales măsuri macro de protecție de stat inexistente în segmentul strategic alimentar ⦿

Astăzi în 2021 nu mai îmi permit să enumăr problemele existente pentru că sunt cel puțîn la fel de multe ca în 2013 dar mult mai complexe. Strategia multinaționalelor a ajuns la un nivel de complexitate pe care nu mulți îl înțeleg nici dacă îl povestesc eu aici… oricât de detaliat. Dar este momentul să învățăm cel puțin din greșelile făcute! În consecință, una din principalele erori în 2013 a fost lipsa de educație în segmentul de strategie, topic unde astăzi îți propun un proces de introspecție.

2 studii de caz 💙💛❤
2 industrii diferite 🇷🇴

Cum stai în 2021 cu procesul de marketing strategic intern? Analizează următoarele două studii de caz din două industrii diferite și după hai să povestim să vedem totuși ce putem învață împreună. Chiar și în condițiile vitrege din 2021 totuși se poate face ceva. Analizează cum poate HUNEDOARA să stopeze nivelul de depopulare prin salvarea Văii JIULUI, comunicare în 5 dimensiuni diferite / turism. Deasemenea, analizează cum poți să ajuți și tu micul producătorul autohton. Ai toate detaliile mai jos și pe web-ul partenerului nostru papornitamosului.ro / agricultură.

PS: Datorită faptului că proiectul a fost respins de la finanțarea europeană (* NORMAL) partenerul nostru de la Papornița Moșului este în căutarea unui Angel INVESTOR pentru a duce papornița la următorul nivel. Contact Cătălin ZAMFIR 0723663100.

2013 vs 2021
Practică NU teorie!
Vezi toată povestea la 360 °
Leru-i LER & Papornița Moșului

* citește mai departe:

[ route to market * audit gratuit ]
Romania OLD Europe: + 36 bn. USD / year!
Vezi mai mult despre strategie în turism.
360 ° 🧀 c a p c a n a 🧀
🔥 povestea străbunilor @ patreon.com 🔥
💙💛❤ vezi toată povestea meșteșugarilor 💙💛❤

Tags: , , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in [ companii 100% româneşti ]
IE Diana si Calin Bogdan Raul cumpara romaneste si traieste romaneste
Cumpără Românește

💙💛❤ vezi toată povestea meșteșugarilor 💙💛❤

http://b2b-strategy.ro/b2b/wp-content/uploads/Apa-cu-AUR-si-ARGINT-coloidal-DORA.jpg
Tinerețe fără bătrânețe și viață fără de ♰ moarte ♰

Hai să povestim BIO!

Close