reThink how YOU work

Procesul de achiziție post-pandemie

Procesul de vânzări
🔥 post-pandemie 🔥

În zilele noastre mediul online își mărește ponderea de influență și în afacerile exclusiv B2B, a procesului de cumpărare / achiziție B2B. Analiza celor de la McKinsey scoate în evidență faptul că în contextul actual al pandemiei COVID19 mai mult de 75% dintre cumpărătorii B2B se axează pe achizițiile exclusiv online, obicei care tinde să se permanentizeze. Doar 20% din eșantionul analizat estimează să se revină la procesele de cumpărare individuale / face 2 face.

Dacă în mod uzual relația vânzător-cumpărător se baza în trecut, ante-pandemie, pe experiențe multiple în care analiza necesitate / caracteristici produs era disecată în principal în inter-acțiunea face-2-face și era deasemnea influențată de abilitățile vânzătorului suprapuse peste abilitățile de negociere și gândire analitică ale achizitorului, de astăzi TOTUL SE SCHIMBĂ!

Practic, post-pandemie, majoritatea furnizorilor sunt legați la ochi… principala lance din avantgarda lor, vânzătorul, treaptă tactică și operațională a companiei, dispare încet – încet și ponderea migrează spre procesul de influențare de la distanță numit marketing, proces de marketing strategic care începe de la arhitectura de brand / atribute, se continuă cu structura materialelor de comunicare dezvoltate în funcție de profilul de achizitior și bineînțeles se finalizează cu prezența în rețele sociale.

Cum arată procesele
tale de vânzări digitale?
Ești sau nu legat la ochi?
🔥 letstalk@b2b-strategy.ro 🔥

Tags: , , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in Vânzări » Lead Generation
Structura proces de vanzari prin SMS
Radiografia procesului de vânzări

Totul despre procesul de vânzări la 360 °

Ice Lights Wonderland
Procesul de comunicare în era digitală

Pasul spre digitalizare la 360 °

Close