Ce mai fac clienții noștri!?
Băieții deștepți din ⚡ energie @
Șurlea Marius, Armand Domuță,
Dan Cosma & Sescioreanu Aurel.
Dacă discutăm despre băieții deștepți din energie discutăm NU despre căpușarea sistemului energetic… discutăm despre autonomie energetică, energie verde, automatizarea proceselor și bineînțeles și despre beneficiile acestor procese de inovație. Mai exact despre EuroElectric Petroşani, DCWE Mediaș & reSTART Energy / BIBUS SES Timişoara.
Astăzi discutăm în principal despre “cel mai curat aer din România“. În momentul în care profilul afacerii tale este unul industrial (B2B) iar beneficiarul principal este consumatorul final (B2C) lucrurile se complică un pic pentru că, în primul rând, în calea ta spre piață, treci inevitabil prin factorul numit stat.
Companie: Județul Hunedoara. Prospect: turist premium. Produs: pachet de turism premium. Avantaje competitive Județ Hunedoara: cel mai curat aer din România, cea mai bună experiență de condus din România. SWOT: amenințarea omniprezentă a efectului industriei grele asupra mediului, minerit = poluare.
Cu alte cuvinte dacă vrei să ridici interesul unui consumator de turism premium trebuie să te gândești la toate aspectele în harta de strategie pe care o dezvolți. Ulterior trebuie să sincronizezi în aceași hartă de strategie – calea spre piață / route to market, avantajele în cascadă. Iar la final bineînțeles trebuie să comunici prospectului astfel încât acesta să ia decizia de cumpărare și să monetizezi poziționarea companiei tale, a produselor sau a serviciilor… HUNEDOARA, primul județ verde din România:
Tags: Armand Domuță, Bibus, Bibus SES, Blue Ocean Strategy, Dan Cosma, DCWE, Energie, EuroElectric, Petroşani, reSTART, reSTART Energy, Route to Market, Strategie Turism, Șurlea Marius