360 ° Strategie Dezvoltare Hunedoara

Strategie Dezvoltare Valea JIULUI

Valea Sfincşilor

Diamantul NEGRU
al României 💙💛❤

Transferul de la industria grea / minerit, la industria uşoară / turism.

Descoperă H Y P E R B O R E A, Astrele Polului GETIC & Muntele lui PROMETEU, Templul lui APOLO de pe Vârful Cârja, Masivul Parâng, Cheile Jiețului, cascada momârlanilor din ținutul ancestral al uriașilor din piatră… Descoperă Valea Hiperboreei! Un areal unic de 50 de kilometri lungime şi 25 lăţime de pădure… cel mai curat aer din România & cea mai bună experiență de condus din România… Valea JIULUI, aici laşi în urmă zgomotele şi forfota marilor oraşe, te scufunzi în tăcere, în meditaţie, în pace…

Între stânci cu forme de bătrâni străjeri cu barbă, printre jnepeni şi sute de lacuri ce oglindesc infinitul cerului, în frumoasele legende şi vechi obiceiuri, te regăseşti pe tine… Urieșii din Valea Sfincşilor.

Strategie Dezvoltare Valea JIULUI

* citește mai departe:

Burebista stăpânea aproape un sfert din Europa ...
Maximizează oportunitățile și elimină riscurile ... structură module training.
* lansarea LIVE a noului Brand de Ţară ROMANIA OLD EUROPE.
Despre turism la 360 ° P⊕vestea Locurilor + 36 miliarde USD anual!
Vezi mai mult despre strategie în turism.
Transferul de la 🔥 industria grea 🔥 minerit 🔥 la industria uşoară 😉 turism 😉

Tags: , , , ,

2 Responses

  1. RAD GHEORGHITA says:

    A prezenta doar frumusetile unui judet nu e o STRATEGIE. Noi cei din Valea jiului cunoastem multe frumuseti, cunoastem aerul curat de munte si cel mai frumos cer albastru de Retezat dar ce te faci ca CJ Hunedoara nu e in stare sa repare cat de cat drumul spre Poiana Pelegii ca sa nu iti strici masina, nu e in stare sa opreasca taierea padurilor, nu e in stare sa repare drumul spre Baile Herculane, nu termina nimic la timp.

    • 1. Nu există o inițiativă integrată pentru Valea Jiului!
      2. Toți care promovează Valea o fac pe buzunarul lor și din pasiune. Din păcate este un fel de picătură într-un ocean care nu are șanse să schimbe realitatea!
      3. Factorul privat & cel politic sunt aproape rupți de realitate cu mici excepții..
      4. Trebuie dezvoltată o entitate comună, un OMD / Organizație de Management a Destinației.
      5. Viziunea de dezvoltare trebuie integrată în găleata mai mare numită Hunedoara.
      6. Nu se poate face turism în Hunedoara fără Valea Jiului. Toate obiectivele din nord sunt de tranzit și aduc la buget sume nesemnificative vezi Castelul Huniazilor & 20 RON biletul de intrare.
      7. Nu se dezvoltă alte industrii ușoare sub forma actuală de strategie în turism. PSD Hunedoara & Nistor au nota 2 pentru ultimii 4 ani.
      8. Fata numită Speranța moare ultima…

      Hunedoara se tot chinuie de ani de zile să facă transferul de la industria grea spre… altceva… “industria grea – unicornul județului” este pe cale să își dea ultima suflare. Ce înseamnă acest lucru? Transferul de la minerit spre natură sau depopulare accelerată?

      În acest moment Județul Hunedoara este în plin proces de depopulare – cu alte cuvinte, când uniconul suferă – întregul Județ suferă. Cum așa? Este foarte simplu. Ca și în cazul Castelului de la Bran și Castelul Huniazilor este un brand care nu face conversie. Pentru că nu putem să calculăm ponderea valorii biletelor de intrare din Castelul Huniazilor în PIB-ul județului… procentul este aproape de zero.

      Noi am întors deja pe toate fețele logica cazării turistului în Valea JIULUI (sudul județului) raportată la includerea în circuitul de vizitare al Județului a obiectivelor din nord – Ulpia Traiana, Regia, Castelul Corvinilor, Tronul Străbunilor și Densus. Logica este simplă din nou. Ca să poți să reții turistul în județ cât mai mult și să încasezi mai mult decât un bliet de intrare – alias turism de tranzit ai nevoie de natură – ai nevoie de o diversitate cât mai mare a direcțiilor de dezvoltare a turismului pentru o diversitate a pachetelor turistice. Diversitate care se termină cu ridicarea nivelului de interes al turistului.

      La un calcul simplu, de la 20 de ron biletul de intrare în Castelul Huniazilor la 600 de ron pachetul de turism integrat. Sau 1500 de ron… ? Un factor de 30 de ori mai mare sau chiar de 75 de ori mai mare care se răsfrânge în economia județului cu un impact semnficativ în nivelul tău de trai al cetățeanului. Dacă adăugăm meșteșugarii și produsele autohtone pentru a întregii la 360 de grade experiența pe care o propunem turistului ajungem la transferul de la industria grea la industria ușoară – adică la salvarea Hunedoarei – iar cifrele devin de-a dreptul amețitoare. Garantat cu o viziune integrată se stopează depopularea Văii JIULUI iar Hunedoara începe din nou să respire.

      Castelul Huniazilor este o marcă care nu face conversie neintegrată în pachete turistice. La fel este și Sarmizegetusa REGIA… dintr-un motiv atât de simplu… se vizitează într-o oră. Pentru că nu putem să calculăm ponderea valorii biletelor de intrare din Castelul Huniazilor în PIB-ul județului… procentul este aproape de zero. 1 milion de euro încasări anual raportat la PIB-ul anual al județului – 2.8 miliarde de euro, înseamnă o pondere în Cifra de Afaceri de 0,5%. Mai simplu – dacă dărâmăm mâine Castelul Huniazilor noi hunedorenii nu pierdem mare lucru. Acest lucru se întâmplă de fapt de DOI ANI și jumătate. Atât Domnul Vasilescu cât și Domnul Andronache dărâmă constant și cu răbdare de fier bucată cu bucată din Castelul Huniazilor. Tot nordul județului este de fapt o marcă care nu are cum să facă conversie fără Valea JIULUI pentru că sunt doar obiective de turism de tranzit. Sintetizând, acești doi factori din conducerea Consiliului Județean Hunedoara pe lângă faptul că “dărâmă castelul bucată cu bucată” îngroapă definitiv Valea JIULUI / Județul Hunedoara.

      M-am întrebat singur de multe ori… unde mi-ar plăcea să stau dacă aș fi în locul turistului. În nord / Deva – oraș sau în mijlocul sălbăticiei – pentru că până la urmă distanța este aceeași, 90 km să vezi Valea JIULUI sau 90 de km să vezi Castelul Huniazilor din Valea Jiului. Eu pentru conceptul P⊕vestea Locurilor am ales sălbăticia și legendele nenumărate pentru că până la urmă este mult mai ușor să-i spui p⊕vestea turistului… iar fără Valea JIULUI efectiv nu se poate…

      Valea JIULUI este strategia HUNEDOAREI stimat domn!

Leave a Reply

More in Blue Ocean Strategy
Gropeni Galati Avram Iancu (1)
Teorie vs Practică

Cultura și Civilizația Neamului Românesc la 360 °

Recomandari pentru promovare in marketingul digital pe timp de criza covid19 coronavirus Timisoara
🔥 siguranță 🔥

Don't Compete with Rivals; Make Them Irrelevant!

Close