[ scade costul & crește calitatea… blue ocean strategy ]

[ marketing industrial ]

+270% intenţie de cumpărare

Astăzi despre marketing industrial. De ce există necesitatea unui material video de prezentare în segmentul B2B, marketing industrial? B2B = business to business * de la o afacere la altă afacere…

Pentru că până la urmă persoana de decizie este om iar decizia este luată îmbinând factorul rațional cu cel emoțional… beneficiile! Am mizat pe segmentul industrial când am lansat proiectul nostru non profit P⊕vestea Locurilor. Am pornit de la baza noastră de clienți cărora le-am scăzut prețul materialelor de marketing până la nivelul costurilor de producție și am păstrat calitatea sus. Exact cum este descris în primul material video referitor la tipologia de strategie Blue Ocean, scade costul – crește calitatea. Te invităm acum să accesezi pentru compania ta soluțiile de prezentare video în segmentul industrial începând de la 700 de euro sau dacă te alături și tu în proiectul nostru NON PROFIT începând de la 360 de euro.

În același timp le mulțumim partenerilor noștri din industrie și te invităm să le analizezi în următoarele rânduri soluțiile și produsele puse într-o altfel de lumină… marketing industrial / materiale video facilități de producție.

NU UITA! Scade costul & crește calitatea!

[ s a v e d o c ]
[ e u r o e l e c t r i c ]
[ d i a c o s t a m p e t ]

Video storytelling concept by B2B Strategy Timisoara

Click to tweet:

Scade costul & crește calitatea… #blueoceanstrategy, #marketing industrial #B2B Click To Tweet

* citește mai departe:

Blue Ocean Strategy Positioning & Brand Equity Route * ROMANIA OLD EUROPE
Don't Compete with Rivals; Make Them Irrelevant!
Public speaking ?
Romania OLD Europe: + 36 bn. USD / year!
Romania OLD Europe * 8500 years of continuity
[ teambuilding-ul mărcilor româneşti ]

Tags: , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in Inovație
profilul de cumpărător FMCG B2C
[ profilul de cumpărător ]

[ atelier strategie / route to market ]

Ice Lights Wonderland
[ 2060 ]

[ 6500 B.C. ] [ future City * imagination & vision ]

Close