Procesul de product management / branding la 360 °

reBranding COTNARI

Despre Resveratrol

Trendul pieței 😉

Cotnari, unul dintre liderii pieții de profil din România, lansează o amplă campanie de rebranding pentru gama-fanion reprezentată de Grasa de Cotnari, dar care include și alte soiuri 100% românești: Tămâioasă Românească, Fetească Albă și, în premieră pentru această gamă, roze din Busuioacă de Bohotin. Procesul de modernizare al gamei s-a întins pe perioada unui an de zile și s-a bazat pe o serie complexă de cercetări de piață și consumatori care au relevat nevoia unei schimbări profunde în universul mărcii… Product management COTNARI

Noi spunem că în acest an de zile au făcut schimbări doar pe nivelul tactic și operațional în universul lor. Trendul pieței fiind cu siguranță spre BIO, antiAGING, oxidanți 😉 100% naturali…

Viitorul 🔥 antiAGING
[ r e s v e r a t r o l ]
Povestea Tescovinei
@ Cramele THESAURUS
Click To Tweet: CONTNARI 😉

* citește mai departe:

Dacopatia, un substitut de identitate ... !
Ce exprimă brandul tău?
Don't Compete with Rivals; Make Them Irrelevant!
Storytelling branding ... brand awareness, brand preference ... brand loyalty.
360 ° training strategie - dezvoltare atribut marcă
♰ Stema Raiului ♰

Tags: , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in Branding / ReBranding
ReBranding ROMânia Nadia Comaneci
Zeița de la Montreal

I se spune 🤸 MĂIASTRA 🤸

reSTART reBranding România
reSTART 💙💛❤ România

🇷🇴 reSTART România 🇷🇴 o campanie @ P⊕vestea Locurilor

Close