reBRANDING
🇷🇴 România 🇷🇴
7528 de ani de
🇷🇴 continuitate 🇷🇴
În 2020 expiră, dacă nu a expirat deja, contractul cu UE referitor la obligativitatea de a păstra celebra frunză a lui UDREA. Este momentul pentru România pentru un reSTART pornind de la turism spre adevăratul brand de națiune, 7528 de ani de continuitate. Poți să analizezi toate materialele campaniei și să înțelegi dacă acest nou brand de națiune te reprezintă. Dacă rezonezi cu acest concept te invităm să dai informațiile mai departe. Împreună în 2020 SCHIMBĂM FRUNZA, o eroare economică majoră de până la 36 de miliarde de USD anual!
360 °
65 de 💙💛❤ experiențe unice 💙💛❤
Pe urmele lui Brâncuși 💙💛❤ P⊕VESTEA
Click to Tweet: @eUdrea 🇷🇴 #reSTART România 🇷🇴
Tags: B2B Strategy™, Daniel ROŞCA, Elena Udrea, Old Europe, Povestea Locurilor, reBranding