Transferul de la 🔥 industria grea 🔥 minerit 🔥 la industria uşoară 😉 turism 😉

Customer story & journey

🔥 Călătoria 🔥

Care este legătura?

♦ Capitala imperiul GETIC ♦ Diamantul NEGRU al României ♦ Cel mai curat aer din România ♦ Cea mai bună experiență de condus din România ♦ … atunci când atributul de marcă are o conotație negativă, minerit, negru, mineriade, agresivitate, tot procesul de comunicare este îngreunat pentru că trebuie să depășești o barieră mentală în cadrul audienței tale. Dacă discutăm despre Valea JIULUI – ca să poți să ai o șansă reală în transferul de la industria grea – minerit la industria ușoară, turism, principala provocare este percepția audienței despre regiunea în sine… negru, cărbune, poluare, mineriade & agresivitate! Sintetizând, călătoria prospectului până la decizia de cumpărare prin construcția parametrilor de brand… storytelling.

Vezi povestea emoțională la 360 °
pe urmele romanilor spre SARMIZEGETUSA

* citește mai departe:

Ai o armată de vânzători frustraţi care trag de buzunarele prospecţilor ?
* principalul vector de cultură Timişoara 2021
Casa Cositorarului { p⊕vestea locurilor } Sighişoara * Transilvania
#împreună * lansarea LIVE
[ GREEN FUTURE * holding de companii 100% românești ]
🏛️ GETÆ 🏛️ the ULTIMATE Storytelling 🏛️ Game Of Thrones 🏛️

Tags: , , , ,

Leave a Reply

More in Strategie Comunicare
RATIUNE IN MARKETING B2B
Felul în care gândim, acționăm și comunicăm!

Ce lecţie poate să înţeleagă un marketer B2B din B2C?

La Mesteceni Povestea Locurilor
Să moară şi capra vecinului…

Mai mult despre autoprogramare neurolingvistică ♦ propaganda ♦

Close