Transferul de la 🔥 industria grea 🔥 minerit 🔥 la industria uşoară 😉 turism 😉

Customer story & journey

🔥 Călătoria 🔥

Care este legătura?

♦ Capitala imperiul GETIC ♦ Diamantul NEGRU al României ♦ Cel mai curat aer din România ♦ Cea mai bună experiență de condus din România ♦ … atunci când atributul de marcă are o conotație negativă, minerit, negru, mineriade, agresivitate, tot procesul de comunicare este îngreunat pentru că trebuie să depășești o barieră mentală în cadrul audienței tale. Dacă discutăm despre Valea JIULUI – ca să poți să ai o șansă reală în transferul de la industria grea – minerit la industria ușoară, turism, principala provocare este percepția audienței despre regiunea în sine… negru, cărbune, poluare, mineriade & agresivitate! Sintetizând, călătoria prospectului până la decizia de cumpărare prin construcția parametrilor de brand… storytelling.

Vezi povestea emoțională la 360 °
pe urmele romanilor spre SARMIZEGETUSA

* citește mai departe:

3D branding & video: “ B2B Strategy™ ... cu mulţi paşi înaintea vremurilor! ” Adrian Gârmace...
„iadul de gheață” vs Dunărea ... Amazonul Europei …
Strategie Hunedoara * de la industrie la turism * concept
Satul românesc [ design vectorial ]
[ matricea 10 * începând de la 333 € lunar ]
360 ° Atelier strategie definire brand de produs / atribut brand.

Tags: , , , ,

Leave a Reply

More in Strategie Comunicare
RATIUNE IN MARKETING B2B
Felul în care gândim, acționăm și comunicăm!

Ce lecţie poate să înţeleagă un marketer B2B din B2C?

La Mesteceni Povestea Locurilor
Să moară şi capra vecinului…

Mai mult despre autoprogramare neurolingvistică ♦ propaganda ♦

Close