Mai mult despre autoprogramare neurolingvistică ♦ propaganda

Să moară şi capra vecinului…

C O M U N I T A T E A

Lecția de marketing
strategic în turism ♦ 6 ♦

Să moară şi capra vecinului… Românii au dezvoltat de-a lungul timpului o adevărată obsesie pentru ce fac cei din jurul lor. Interesul lor nu este, din păcate, unul nobil, ba dimpotrivă. Mulţi dintre conaţionalii noştri nu vor ca apropiaţii să aibă mai mult decât ei, iar dacă se întâmpla asta, atunci e prilej de scandal. Expresia românească ”să moară şi capra vecinului” este foarte veche şi are un substrat spiritual şi psihologic foarte bine înrădăcinat în cazul multora dintre conaţionalii noştri. Este vorba, de fapt, de o adevărată autoprogramare neurolingvistică în sens negativ, pe care românii au adus-o la nivel de artă. Starea de bază care stă în spatele expresiei amintite este invidia. Mulţi dintre noi merg pe principiul ”de ce să îi meargă bine vecinului, dacă mie îmi merge prost”. În locul vecinului poate fi la fel de bine un prieten de familie sau chiar fratele sau sora respectivului…

360 °

Să moară şi capra vecinului
Lecția de ♦ marketing strategic în turism ♦ 5

Echitatie la Mesteceni Povestea Locurilor

* citește mai departe:

A different type of new year resolution ... Porter devine din ce în ce mai demodat! 😉
* structură procese marketing B2B
Concept strategie turism: weekend de p⊕veste.
[ euroelectric.ro susține campania 100 ]
[ blue ocean strategy ]
Vezi mai mult despre strategie în turism.

Tags: , ,

Leave a Reply

More in Strategie Comunicare
Branding BIO Manual Brand Pronat Scufita ROSIE
Stilul de viață corporatist…

Un scop, o haită și o menire!

Propaganda COVID19
PROPAGÁNDĂ

Propaganda COVID19 la 360 °

Close