[ matricea 10 * începând de la 333 € lunar ]

[ uber eats ]

Contextually Driven OOH

Reclamă outdoor livrată în context!?

Cu alte cuvinte, dacă plouă NU livrezi o reclamă la cremă de protecție solară… dacă este noapte NU livrezi o reclamă cu o invitație la cafeaua de dimineață / micul dejun… despre strategia de comunicare dar mai ales despre contextul afacerii – sincronizare target / audiență – mesaj.

Uber Eats la 360 °

Elimină bariera dintre marketing și vânzări!

Vezi mai mult despre metodologia de reducere a costurilor de promovare prin dezvoltarea strategiei de comunicare orientată pe tipologia de decizie a clientului / a segmentelor de clienți:

* citește mai departe:

[ 20.000 decizionali ‪B2B * promovare prin advertoriale & bannere pe blog‬ ]
Analizează toate soluțiile pentru teambuilding / training.
360 ° Timișoara 2021
Un scop, o haită și o menire!
🏛️ Game Of Thrones 🏛️ Winter Is Coming 🏛️ Digital WARRIOR 🏛️
🇷🇴 reSTART România 🇷🇴 o campanie @ P⊕vestea Locurilor

Tags: , , ,

Leave a Reply

More in Strategie Comunicare
Construim de mii de ani @ ADEPLAST aeria gold
Construim de mii de ani…

Bogdan Pîrvu: strategia AdePlast.

Training strategie @ Daniel Rosca and Tiberiu Stoian
Industria de hospitality

360 ° Timișoara 2021

Close