Contextually Driven OOH
Reclamă outdoor livrată în context!?
Cu alte cuvinte, dacă plouă NU livrezi o reclamă la cremă de protecție solară… dacă este noapte NU livrezi o reclamă cu o invitație la cafeaua de dimineață / micul dejun… despre strategia de comunicare dar mai ales despre contextul afacerii – sincronizare target / audiență – mesaj.
Uber Eats la 360 °
Elimină bariera dintre marketing și vânzări!
Vezi mai mult despre metodologia de reducere a costurilor de promovare prin dezvoltarea strategiei de comunicare orientată pe tipologia de decizie a clientului / a segmentelor de clienți:
* citește mai departe:
De ce nu funcţionează publicitatea clasică?
BMW vs Mercedes positioning & Bugatti Chiron vs RIMAC Concept One
#adrenalină ? I know what you did last summer ... 😉
Employee engagement @ PICster ™
🇷🇴 7528 years of continuity 🇷🇴
Recolta de toamnă din Ținutul Momârlanilor
Tags: Agenţie Comunicare, B2B, B2B Strategy™, Strategie Comunicare