[ matricea 10 * începând de la 333 € lunar ]

[ uber eats ]

Contextually Driven OOH

Reclamă outdoor livrată în context!?

Cu alte cuvinte, dacă plouă NU livrezi o reclamă la cremă de protecție solară… dacă este noapte NU livrezi o reclamă cu o invitație la cafeaua de dimineață / micul dejun… despre strategia de comunicare dar mai ales despre contextul afacerii – sincronizare target / audiență – mesaj.

Uber Eats la 360 °

Elimină bariera dintre marketing și vânzări!

Vezi mai mult despre metodologia de reducere a costurilor de promovare prin dezvoltarea strategiei de comunicare orientată pe tipologia de decizie a clientului / a segmentelor de clienți:

* citește mai departe:

BMW vs Mercedes positioning & Bugatti Chiron vs RIMAC Concept One
* de la poziţionare la branding şi comunicare ...
the ULTIMATE Storytelling 🇷🇴 R⊕mania Old EUROPE 🇷🇴
🇷🇴 reSTART România 🇷🇴 o campanie @ P⊕vestea Locurilor
🐴 legătura dintre om și animal 🐴
360 ° future City 🔥 imagination & vision 🔥

Tags: , , ,

Leave a Reply

More in Strategie Comunicare
Construim de mii de ani @ ADEPLAST aeria gold
Construim de mii de ani…

Bogdan Pîrvu: strategia AdePlast.

Training strategie @ Daniel Rosca and Tiberiu Stoian
Industria de hospitality

360 ° Timișoara 2021

Close