Contextually Driven OOH
Reclamă outdoor livrată în context!?
Cu alte cuvinte, dacă plouă NU livrezi o reclamă la cremă de protecție solară… dacă este noapte NU livrezi o reclamă cu o invitație la cafeaua de dimineață / micul dejun… despre strategia de comunicare dar mai ales despre contextul afacerii – sincronizare target / audiență – mesaj.
Uber Eats la 360 °
Elimină bariera dintre marketing și vânzări!
Vezi mai mult despre metodologia de reducere a costurilor de promovare prin dezvoltarea strategiei de comunicare orientată pe tipologia de decizie a clientului / a segmentelor de clienți:
* citește mai departe:
Don’t Compete with Rivals; Make Them Irrelevant!
360 ° module de training în vânzări
reSTART România 2020
reBranding 🇷🇴 România 🇷🇴
Criza forței de muncă la 360 °
Modelul de afaceri 🇷🇴 EuropeX 🇷🇴 la 360 °
Tags: Agenţie Comunicare, B2B, B2B Strategy™, Strategie Comunicare