360 ° Salvarea Fermei Ţărăneşti @ Avram Fiţiu

Franța – Noua Aquitania – 2012

Despre Agricultură – RTM FMCG

Dezvoltarea strategică a agriculturii în Franța

Astăzi mergem înapoi în timp în Franța prin regiunea Noua Aquitania / Gironde. De ce înapoi în timp și de ce în Franța? Franța, 2012, în timpul mandatului de comisar european pe agricultură al Domnului Cioloș – Județul Gironde – Metropola Bordeaux. Bordeaux este un oraș în sud-vestul Franței, prefectura departamentului (județului) Gironde și capitala regiunii Noua Aquitania. Este a doua metropolă franceză și a cincea arie urbană din Franța.

Direct de la fermieri la prețuri de producție – Le Premiere Fermiere®

Conceptul Le Premiere Fermiere® din Franța s-a născut în 2012 în Gironde, la inițiativa Camerei de Agricultură! Proiectul fermierului își propune să facă produsele locale de calitate accesibile consumatorilor, în conformitate cu dezvoltarea durabilă. „Bienvenue à la ferme – Le Premiere Fermiere®” este un concept al Camerei de Agricultură din Franța. Toate produsele provin din ferme, grupuri de producători sau artizani locali. Conceptul elimină prin tehnologie unitățile de supermarket din lanțul de distribuție francez. Un magazin online care vinde produse agricole colectate direct de la fermieri la prețuri de producție spre cetățeanul francez!

Cum susține guvernul Franței țăranul francez?

Eliminarea intermediarilor în Franța

Bernard Lafon – turism & agricultură Gironde

Pe lângă platforma online de comenzi, Camera de Agricultură din Franța a lansat și cinci puncte fizice – magazine ale producătorilor locali – susținute de guvern în Bordeaux, Eysines, Lormont, Gradignan, Daignac. În imagine este Domnul Bernard Lafon – președintele agriculturii și turismului din Gironde și manager național al conceptului Bienvenue à la Ferme. „Conceptul deschide noi piețe pentru producători, asigurând în același timp o funcție educațională în raport cu noile tehnici de comunicare din mileniul al treilea”. Bernard Lafon – président du Relais agriculture et tourisme de la Gironde et responsable national des actions Internet à Bienvenue à la Ferme.

… între timp în România… !

Comisarul European pentru Agricultură devenise Primul Ministru al României, poziție prin care avea toate resursele să legifereze expertiza dânsului din cadrul Uniunii Europene, trendul Uniunii Europene referitor la dezvoltarea durabilă în agricultură. Până la implementare mai era doar un pas… !

Guvernul Cioloș – 17 noiembrie 2015 – 4 ianuarie 2017

Strategia marilor retaileri de a miza pe „made in Romania” sau „gustul autentic” pentru a câştiga capital de imagine în rândul consumatorilor îşi arată reversul. Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorului (ANPC) a amendat recent retailerul francez Carrefour pentru că a comercializat un sortiment de caşcaval Delaco la raionul semnalizat cu emblema „Autentic Românesc„. Produsul era importat. Cabinetul Cioloș nu susține legea prin care hipermarketurile să fie obligate să vândă 51% produse românești – 10 mai 2016… în vederea identificării producătorilor autohtoni, se aplică măsura etichetării standard, conform Ordinului ministrului agriculturii și dezvoltării rurale nr.225/2017.

Salvarea Fermei Ţărăneşti

Degradarea spirituală a unui ‪‎popor‬ nu se află prea departe atunci când medicii nu vor să mai fie medici, profesorii nu vor să mai fie profesori, artiştii nu vor să mai fie artişți, ciobanii nu vor să mai fie ciobani… neamul / satul românesc este legat de pãmânt… a-ţi părăsi casa, a-ţi neglija pãmântul, înseamnă a te întoarce împotriva firii… Dacă am ajuns pe culmile disperării despre care scria Cioran, este pentru că spiritul nostru naţional se degradează de la an la an… pentru că satul românesc dispare… pentru că te prostesc smecherașii ăștia de cartier camuflați în consultanți… îmbrăcăți la patru ace – Caramitru & McKinsey.

Vezi mai mult: Gustul de demult – LERU-I LER & Nu-l mai păcăliţi la raft pe Stamate…

Tags: , , , , ,

Leave a Reply

More in Strategie B2B » B2C
Marketing strategic in Turism EPAVA Cazinoul din Constanta @ Avram IANCU
Epavele litoralului românesc.

360 ° Marketing Strategic în Turism

Strategia de turism PSD Hunedoara
Strategia națională a României pentru dezvoltarea turismului

Vezi mai mult despre strategie în turism.

Close