Satul românesc [ design vectorial ]

FMCG food @ AGIL

Industria cărnii procesate

Structura brandului de produs @ Agil Timișoara

Decizia de cumpărare este influențată în 99% dintre cazuri de anumite procese fie că discutăm despre procesul de marketing clasic, începând de la poziționare – segmentare – brand de produs – design de ambalaj – strategie de comunicare, fie că discutăm de cercul personal de amici care îți recomandă un produs… până la urmă depinde de tine antreprenorule cum îți structurezi strategia dacă discutăm despre un produs din industria de carne procesată și în același timp dacă discutăm despre tine – cumpărătorul – depinde de filtrul personal cum analizezi informațiile structurate ale procesatorilor și cum decizi la final în fața raftului… depinde până la urmă de tine!?

360 ° Salvarea Fermei ŢărăneştiLeru-i LERGustul de demult
Click to tweet: [ Cum decizi în fața raftului… !? ]

Agil Timisoara Arhitectura Brand Mezel Rotofei

* citește mai departe:

Spoturi campanii + poveşti despre cumpărătorul din era digitală …
Totul despre Branding & ReBranding ...
* structură procese marketing B2B
[ GREEN FUTURE * holding de companii 100% românești ]
Audit brand - 100% free?
[ inovaţie la 360 ° ]

Tags: , , , , , ,

Leave a Reply

More in Branding / ReBranding
Cocosul si ouale de aur
Cocoșul și ouăle de aur

[ metodologie audit brand ]

centenar-logo
[ infinit / ∞ ]

[ ∞ t a i n a ∞ ]

Close