Satul românesc [ design vectorial ]

FMCG food @ AGIL

Industria cărnii procesate

Structura brandului de produs @ Agil Timișoara

Decizia de cumpărare este influențată în 99% dintre cazuri de anumite procese fie că discutăm despre procesul de marketing clasic, începând de la poziționare – segmentare – brand de produs – design de ambalaj – strategie de comunicare, fie că discutăm de cercul personal de amici care îți recomandă un produs… până la urmă depinde de tine antreprenorule cum îți structurezi strategia dacă discutăm despre un produs din industria de carne procesată și în același timp dacă discutăm despre tine – cumpărătorul – depinde de filtrul personal cum analizezi informațiile structurate ale procesatorilor și cum decizi la final în fața raftului… depinde până la urmă de tine!?

360 ° Salvarea Fermei ŢărăneştiLeru-i LERGustul de demult
Click to tweet: [ Cum decizi în fața raftului… !? ]

Agil Timisoara Arhitectura Brand Mezel Rotofei

* citește mai departe:

Arheologul rus, V. Titov: „ La Tărtăria s-a ivit cea mai veche scriere a omenirii. ”
[ abonamente cafea corporate HoReCa ]
Mai mult despre route to market: HUNEDOARA.
[ metodologie audit brand ]
360 ° module de training în vânzări
360 ° Atelier strategie definire brand de produs / atribut brand.

Tags: , , , , , ,

Leave a Reply

More in Branding / ReBranding
Cocosul si ouale de aur
Cocoșul și ouăle de aur

[ metodologie audit brand ]

centenar-logo
[ infinit / ∞ ]

[ ∞ t a i n a ∞ ]

Close