[ ∞ t a i n a ∞ ]

[ infinit / ∞ ]

Patrimoniul spiritelor mediocre…

Originalitatea e ceva născut omului. Sunt unii, însă, care neputând să atragă atenţiunea prin propriile lor forţe intelectuale, caută să devină populari, întrebuinţând fel de fel de mijloace pe care le manifestă printr-un exterior extravagant fie ca îmbrăcăminte, fie ca mod de a se exprima ca şi atitudine.

Aceştia sunt farsorii, care deşi reuşesc uneori să inducă în eroare chiar persoanele cele mai serioase, pentru moment bineînţeles, totuşi, nu pot parveni până la urmă, căci se demască ei singuri şi deodată apar în toată goliciunea lor intelectuală şi morală. Neputând să-şi creeze adevărata lor aureolă cu care să-şi poată încununa activitatea lor demagogică, se zbuciumă în toate chipurile, când a imita îmbrăcămintea vreunui om de seamă, când a vorbi şi gesticula ca dânsul, devenind nişte ridicoli care încetul cu încetul se pierd în marea mulţime a mediocrităţilor, cu toată larma ce o fac în jurul numelui lui.

Omul cu adevărat original, se cunoaşte îndată. El n-are nevoie nici să se uite în oglindă pentru a-şi aranja figura şi îmbrăcămintea, nici a face exerciţii de gesturi pentru a imita pe vreun personaj oarecare. Pe adevăraţii originali nu-i preocupă absolut deloc gândul de a face din persoana lor obiectul atragerii privirilor celorlalţi. Ei se poartă aşa cum sunt, umblă şi vorbesc aşa cum le este firea. Un original veritabil nu caută să-şi facă niciodată reclamă… pe când farsorul şi demagogul se demască imediat. Pe aceştia îi preocupă în primul rând munca serioasă şi stau de o parte de acele mişcări care ar putea să-i sustragă de la ocupaţiunile lor zilnice, şi pentru care îşi pun toată puterea de muncă şi tot entuziasmul ca şi sinceritatea cea mai curată…

Despre originalitate în branding

[ infinit – branding ] originalitate [ ∞ ∞ ∞ ]

… aceasta se observă şi în operele lor… în care bunul simţ joacă rolul tot aşa de principal ca ştiinţa ce o dezvăluie în toată complexitatea ei, fără a cădea în acel pedantism care e patrimoniul spiritelor mediocre… Din volumul Figuri ieşene, Institutul de Arte Grafice şi Editură „Viaţa Românească”, 1927, autor Ioan Dafin

Click to tweet: Un #original #veritabil nu caută să-şi facă niciodată #reclamă… fără a cădea în acel #pedantism care e patrimoniul spiritelor mediocre… @RomaniaBrand

Infinit solutions pentru ROMANIA 100

* citește mai departe:

Despre Blue Ocean Strategy în România * 8500 de ani de continuitate
Public speaking ?
Don’t Compete with Rivals; Make Them Irrelevant!
Oameni care ne inspiră...
[ audit brand gratuit ]
[ branding - reBranding - design de ambalaj - labeling ]

Tags: , , , , , ,

Leave a Reply

More in Branding / ReBranding
Satul romanesc design vectorial
Salvarea Fermei Ţărăneşti

De ce nu se pot asocia românii?

Freelancer Daniel Rosca B2B Strategy
7 puncte de [ verificare – consolidare ] a procesului de reBranding @ Daniel ROȘCA

[ branding - reBranding - design de ambalaj - labeling ]

Close