Prevenirea actelor
de vandalism …
& prevenţia efracţiilor…
Atunci când clientul tău inovează este doar un moment de timp până când inovația schimbă industria în sine. O secundă pentru salvarea vieţii, prevenţia efracţiilor, prevenirea actelor de vandalism şi minimizarea efectelor incediilor… client: Spective Surveillance, monitorizare video în timp real – obiective industriale și rezidențiale. Acum 2 ani în discuția cu Bogdan Oprea / BGS totul a început și s-a terminat cu o simplă întrebare… cât de importante sunt pentru modelul de business BGS 20 de secunde înaintea incidentului?
Route to market
Lasă-mă te rog să îți explic cât de important este clientul clientului tău. Serviciile de monitorizare video în timp real reprezintă viitorul. Imaginează-ți un algoritm inteligent care este capabil să scaneze gesturile umane astfel încât operatorului de securitate să îi furnizeze în timp real profilul pontențialului infractor încă de la primele gesturi ale sale…
Pentru un client care activa pe piață externă, în speță – CANADA, client care și-a extins operațiunile pe piața din România, BGS reprezenta cea mai rapidă cale spre piață. Beneficiul fiind win – win. Expertiza tehnică SPECTIVE vs portofoliul de clienți și reputația BGS.
Structură proiect
Optimizare RTM, reBranding / atribut brand “o secundă“, USP “în timp real“, campanie strategie de comunicare “vedem diferența într-o secundă“, training vânzări B2B / comunicare asertivă:
Click to TWEET
|
Tags: Atribut brand, B2B, B2B Strategy™, BGS, Bogdan Oprea, Calea spre piață, Comunicare, Daniel ROŞCA, reBranding, Route to Market, RTM, Spective Surveillance, Training Vânzări, USP