[ route to market * audit gratuit ]

Calea spre piaţă …

[ route to market ]
@ Spective Surveillance

Audit iniţial:

• Ce produse comercializezi ?
• Care sunt canalele de distribuţie profilate / prospecţi ?
• Care este Strategia de Negociere / Control al canalului de vânzare ?
• Particularităţi / Canalul de distribuţie » Valoare ridicată / volum redus » Packaging ?

Care este calea optimă spre piaţă ?

• Care sunt diferentiatorii unici care stabilizează relaţia cu reţeaua de distribuţie ?
• Cum pleacă produsul din punctul de vânzare spre clientul final ?
• Care sunt diferentiatorii în punctul de vânzare vs Competiţie ?
• Cum controlezi vânzătorii distribuitorului vs Competiţie ?

Optimizare procese route to market:

• Definire Strategie Negociere / Canal Distribuţie
• Optimizare Strategie preţ produse / Canal / volum
• Optimizare promoţii şi campanii client final
• Optimizare diferentiatori / profilul de client targetat
Selecţie parteneri: Tipologie Distribuitori B2B, B2C
• Particularităţi B2B » B2B2C » B2C

[ optimizează-ţi procesul de route to market ]

Click to tweet:

Optimizare procese #routetomarket @B2BStrategy2
* #fărăbariere între #marketingstrategic şi #vânzări

* citește mai departe:

3 linii de finanţare pentru afaceri în 2016 + INNOSUP * finanţare inovaţie
Fiecare vânzător trebuie de fapt să fie un bun specialist în comunicare ...
* structură proces optimizare Route to Market
[ neuroştiinţă * neuromarketing ] [ comunicare B2B vs B2C ]
[ 20.000 decizionali ‪B2B * promovare prin advertoriale & bannere pe blog‬ ]
Vrei mai multe vacanţe ? Nu-ţi bate capul, ne ocupăm noi ! 😉 * am fost acolo

Tags: , , , ,

Leave a Reply

More in Vânzări » Lead Generation
video storytelling b2b
5 priorități în dezvoltarea echipei

Video prezentare companie, unităţi de producţie, servicii … video storytelling ?

Brainstorming echipa Spective Surveillance training B2B
-50% vs oferta competiției

Maximizează oportunitățile și elimină riscurile ... structură module training.

Close