[ route to market * audit gratuit ]

Calea spre piaţă …

[ route to market ]
@ Spective Surveillance

Audit iniţial:

• Ce produse comercializezi ?
• Care sunt canalele de distribuţie profilate / prospecţi ?
• Care este Strategia de Negociere / Control al canalului de vânzare ?
• Particularităţi / Canalul de distribuţie » Valoare ridicată / volum redus » Packaging ?

Care este calea optimă spre piaţă ?

• Care sunt diferentiatorii unici care stabilizează relaţia cu reţeaua de distribuţie ?
• Cum pleacă produsul din punctul de vânzare spre clientul final ?
• Care sunt diferentiatorii în punctul de vânzare vs Competiţie ?
• Cum controlezi vânzătorii distribuitorului vs Competiţie ?

Optimizare procese route to market:

• Definire Strategie Negociere / Canal Distribuţie
• Optimizare Strategie preţ produse / Canal / volum
• Optimizare promoţii şi campanii client final
• Optimizare diferentiatori / profilul de client targetat
Selecţie parteneri: Tipologie Distribuitori B2B, B2C
• Particularităţi B2B » B2B2C » B2C

[ optimizează-ţi procesul de route to market ]

Click to tweet:

Optimizare procese #routetomarket @B2BStrategy2
* #fărăbariere între #marketingstrategic şi #vânzări

* citește mai departe:

Să vorbeşti despre ţigani înseamnă să vorbeşti despre români şi România ... !
R⊕mânia * 8500 de ani de continuitate
Fiecare vânzător trebuie de fapt să fie un bun specialist în comunicare ... !
#împreună * lansarea LIVE
Fără competiţie » Program intensiv de optimizare a strategiei * SWOT
Oamenii vor mai mult cu mai puţin…

Tags: , , , ,

Leave a Reply

More in Vânzări » Lead Generation
video storytelling b2b
5 priorități în dezvoltarea echipei

Video prezentare companie, unităţi de producţie, servicii … video storytelling ?

Brainstorming echipa Spective Surveillance training B2B
-50% vs oferta competiției

Maximizează oportunitățile și elimină riscurile ... structură module training.

Close