Ce opinie are clientul tău despre serviciile / produsele companiei tale?

Aventuri pe insulă

Cum stabileşti preţul corect?

Oamenii vor mai mult cu mai puţin… oamenii vor experienţe. Dacă nu înţelegi acest aspect strategia ta de marketing este inutilă. Trebuie să anticipezi nevoile lor, să îţi dezvolţi serviciile şi produsele astfel încât acestea să le îndeplinească dorinţele… fanteziile. Clienţii tăi au nevoie de diversitate… şi nu discutăm acum doar despre turism:

Diversitate vs Diferenţiere

Toţi prospecţii tăi o să-ţi plătească un preţ mai mare pentru o experienţă mai bună decât cea oferită de competiţia ta. Să nu uiţi! Diversitatea înseamnă până la urmă diferenţiere. Strategia blue ocean pune o presiune pe tine şi pe echipa ta, presiune îndreptată spre creşterea valorii adăugate şi pe diminuarea preţului. Aceşti doi vectori sunt oarecum în contradicţie dacă nu reuşeşti să introduci cuvântul experienţă…

Până la urmă clientul tău este judecătorul absolut iar acesta o să ia în considerare oferta ta doar în momentul în care experienţa este deosebită. O experienţă interesantă înseamnă până la urmă diversitate… să nu uiţi.

{ #aventuripeinsulă }

Procesul de diferenţiere într-adevăr este complicat. La final, conform aceleiaşi tipologii de strategie, ajungem la partea vizuală. Că să poţi să creezi experienţe trebuie să reuşeşti să le transmiţi audienţei încă din faza de prospect ( * ciclul vânzării ). Te putem ajuta în a doua jumătate a anului 2017 pentru optimizarea bugetului tău de marketing alocat pentru 2018 în două moduri. Atelierul Blue Ocean sau conceptul de analiză la 360 ° ‘Inside Consumers Mind’. Dezvoltă în 2017 experienţa prospectului tău din 2018 şi o să reuşeşti să te diferenţiezi. Garantat contractual!

Cum stabileşti preţul corect @ B2B Strategy ™

[ optimizare buget 2018 ]

[ atelier blue ocean ]

Click to tweet:

Oamenii vor mai mult cu mai puţin,
… oamenii vor #experienţe!
Dacă nu înţelegi strategia ta este inutilă.

Tags: , , , , ,

Leave a Reply

More in Blue Ocean Strategy
Blue Ocean Don't Compete Quote
Don’t Compete with Rivals; Make Them Irrelevant!

Oamenii vor mai mult cu mai puţin…

Concert Carla's DREAMS Petrosani 1(1)
8500 de copii pentru 8500 de ani de continuitate

Tipologie de Strategie Hunedoara * Blue Ocean Strategy

Close