Copilul tău trebuie să viseze… !
Viitorul copiilor noştri
este de fapt viitorul nostru!După prezenţa la cele mai mari târguri de turism din lume a venit momentul să prezentăm poziţionarea ROMANIA OLD EUROPE şi în ţară. Am lansat conceptul nostru de brand de ţară pe stadionul Jiul Petroşani. 12000 de persoane, artişti renumiţi, atmosferă incendiară:
8500 de copii pentru 8500 de ani de continuitateAm lansat conceptul nostru de brand
de țară Romania Old Europe:* 8500 de copii pentru
8500 de ani de #continuitate.
{ bit.ly/ROMANIA8500 }* concept Daniel Roșca / B2B Strategy
* #împreună? SHARE!Posted by Civilizația și Cultura Neamului R⊕mânesc on Saturday, June 17, 2017
|
* citește mai departe:
Tags: #prinHunedoara, Blue Ocean Strategy, Brand de Ţară, Civilizația Neamului R⊕mânesc, Despre turism în ROMânia, IMEX, Old Europe, Peretu, Petroşani, World Travel Market