|
Cum percepe clientul / prospectul tău marca companiei tale?
* vizual, auditiv, olfactiv, tactil, gustativ
Pe blog discutăm deja de 5 ani despre faptul că în marketing totul este măsurabil. Până la urmă, clepsidra nu poate să contorizeze timpul fără ingredientul special numit nisip. În acelaşi fel, te rog să îţi imaginezi acest proces. Ca să reuşeşti să ai o direcţie clară de optimizare a acţiunilor tale de marketing, dimensiunile la care te invit să reflectezi astăzi sunt multiple. Discutăm despre experienţe senzoriale, afective şi intelectuale care definesc în final compartamentul consumatorului, sintetizând, brand experience.
Te invit să analizezi o experienţă la 360 ° iar la final vreau să îţi imaginezi dacă următoarele 3 materiale video o să uşureze decizia de cumpărare a prospectului în cazul unei agenţii de turism.
|
|
Agenție de turism ?
[ optimizează-ţi strategia ]
Unitate de cazare ?
[ dezvoltă povestea locului prin BARTER ]
[ articol interesant despre turism ]
* Hunedoara, de la industrie la turism
|
Tags: Agenţie Comunicare, Am fost acolo, B2B, B2C, Brand Equity, Brand Equity Management, Brand Equity Route, Brand Experience, Brand Preference, Cluster Turism, Consultanţă Marketing în Turism, Insula Thassos, Producţie Video, Social Media, Storytelling, Thassos, Ultramarin, UltraVoyage