Totul despre Branding & ReBranding

The defender of quality …

Ce exprimă brandul tău ?
analiză gratuită

The rise of the discount airlines with ultra low fares puts pressure on many national carriers to offer the same. Is a price war with airlines communicating ever lower fares and bigger discounts fighting to be the cheapest boom. For the most part flying has become ordinary gray … the air travel has become a commodity with low standards.

Atributul de brand …
* ADN-ul naţional

… but Swiss International Air Lines refuses to give in … the brand has always been the spokesperson for quality and uniqueness. So, to lead the change the Swiss brand is fighting back as the defender of quality … part of the national DNA … what our country is famous for that we did … Swiss chocolate on every flight ?

[ audit brand ]
* 100% gratuit

Click to Tweet:

#Swiss #chocolate on every #flight ?
* Swiss #Airlines #ReBranding

B2B vs B2C? Expertiză profesională fondator Agenţie B2B Strategy, Daniel Roşca, LinkedIn:

+40744336643 | letstalk@b2b-strategy.ro

* citește mai departe:

[ trenduri în dezvoltarea unei identităţi vizuale corecte ]
& the greedy wolf ...
De ce să emigrezi când poți să stai acasă ... ?
Spoturi campanii + poveşti despre cumpărătorul din era digitală …
{ Brandul de ţară R⊕Mânia } { suflet r⊕mânesc } { Civilizația și Cultura Neamului R⊕mânesc }
Suntem împotriva lipsei de reactie a autorităţilor din ROMânia * Costin Borc & Dacian Cioloş v...

Tags: , , , ,

Leave a Reply

More in Branding / ReBranding
Dracula Untold 2014 Movie
7500 de ani experienţă în copywriting * alpha wolf nobility

Mormântul lui Vlad Ţepeş ( * Dracula) | Mănăstirea Snagov

Green Future Romania Brand Identity
Yin-Yang * Sleep Evolution

Yin-Yang ? Reflectivity, adapt … sleep evolution.

Close