Ce mai fac clienţii noştri ? Despre gurmanzi @ Scufiţa Roşie.

Sabi şi Wabi vs Yin Yang

Ramai informat(ă) » Newsletter
Update Strategie Digitală » În fiecare joi…

[ advertorial ]

Cum se mănâncă în Asia ?

În ultimii zeci de ani occidentul a fost cucerit de savoarea, eleganţa, rafinamentul şi explozia de arome şi culoare specifice bucătăriei asiatice, acolo unde servirea mesei şi calitatea mâncărurilor sunt ridicate la rang de artă, încorporând o întreagă filozofie a vieţii în realizarea fiecărui preparat. Sub umbrela bucătăriei asiatice se ascunde, de fapt, influenţa a trei culturi cât se poate de diferite, între care există diferenţe majore: China, Japonia şi Coreea.

China: stilul de gătit chinezesc este nu doar extrem de gustos, dar şi foarte sănătos, majoritatea ingredientelor folosite având dublu rol: de a oferi gust, culoare şi textură mâncării, dar şi de a fi tămăduitoare pentru suflet şi trup. 5 tipuri de gusturi: dulce, sărat, acru, amar şi umami.

Japonia: o ţară a contrastelor, cu o identitate culturală extrem de puternică, unde modernismul marilor oraşe se împleteşte armonios cu autenticitatea, simplitatea şi austeritatea micilor aşezări tradiţionale. Gastronomia rămâne fidelă principiilor care au consacrat-o, încununând roadele experienţei şi măiestriei bucătarilor, care au desăvârşit preparatele tradiţionale japoneze timp de secole. Accentul este pus pe sănătate, gust şi aspect în egală măsură: orice preparat trebuie să fie benefic pentru organism şi să bucure toate simţurile.

O masă cu specific japonez nu este completă fără ceremonia ceaiului, aceasta fiind înţeleasă şi practicată pentru a celebra armonia din natură şi umanitate, pentru a linişti inima, pentru a disciplina mintea şi a atinge iluminarea.

Arta ceaiului, “teaismul”, este în cea mai mare parte un mod simplist de exprimare estetica dar, consumat ritualic, ceaiul este folosit ca un ajutor pentru meditaţie, în scopuri ceremoniale şi în exprimarea artelor. Ceremonia ceaiului este un amestec de două principii, ”sabi” şi ”wabi”, “wabi” reprezentând partea interioară, spirituală, a vieţii, caracterizată în filozofia japoneză prin smerenie, simplitate, profunzime, naturalism, iar “sabi”, pe de altă parte, reprezentând componenta materială a vieţii, exteriorul, natura, caracterul originar al lucrurilor.

Astfel, elementele definitorii pentru ceremonia ceaiului japonez – cultivarea de sine şi armonia naturii – sunt celebrate de japonezi în fiecare clipă a vieţii lor.

Sabi şi Wabi vs Yin Yang
* o delicatesă pentru orice gurmand

Din #China în #Japonia şi în curând spre #Korea …

http://blog.scufita-rosie.ro/tag/bucataria-asiatica
* #Sabi şi #Wabi vs #YinYang

Posted by Scufița Roșie on Thursday, June 16, 2016

[ promovează-te şi tu ]
* ofertă advertoriale

Click to Tweet:

Cum se #mănâncă în #Asia ?
#China * 5 tipuri de gusturi
#Japonia * accentul este pus pe #sănătate
* #gurmand

B2B vs B2C? Expertiză profesională fondator Agenţie B2B Strategy, Daniel Roşca, LinkedIn:

+40744336643 | letstalk@b2b-strategy.ro

Copilul tău trebuie să viseze … 8500 de ani de continuitate ...

Storytelling branding * The little red riding hood
Olandezul camuflat în ardelean ...
Totul despre industria BIO
Marketingul ca război
Jaguar vs găina Mercedes
SEO vs PPC

Tags: , , , , ,

Leave a Reply

More in Strategie Comunicare
do it for denmark
Despre sex în marketing …

Pile, rude & amante experte în comunicare ?

Promovare diferita Emirates
Promovează-te diferit

* plăteşti dezvoltarea conţinutului » » primeşti gratuit serviciile competiţiei

Close