Ramai informat(a) » Spam FreeUpdate Strategie Digitală » În fiecare joi… |
5 repere pentru alinierea proceselor de vânzări şi marketing
Metodologie optimizare procese marketing strategic şi strategie vânzări: |
Marketing 1. suspect |
Vânzări 6. negociere |
The right stoy wins the deal
Sună cunoscut scenariul?
Există extrem de multe controverse între echipele de marketing şi vânzări…
Marketing: am livrat suficiente lead-uri în primul semestru.
Vânzări: doar 10% dintre acestea au fost utile.
Marketing: vânzătorii neglijează lead-urile, nu le contactează în timp util…
Vânzări: cele mai multe erori sunt la datele de contact precum şi la profilul de client. Fie nu sunt actualizate datele de contact, fie când sunt contactate aceste persoane, echipa noastră constată că nu sunt interesate absolut deloc de categoria noastră de produse.Deşi obiectivul comun, închiderea vânzării, este cel mai important, aceste controverse lungesc ciclul de vânzare şi creează tensiuni inutile în echipă. Pentru a elimina tensiunea dintre departamentul de marketing şi cel de vânzări am analizat pentru tine predicţiile efectuate de către Gartner pentru evoluţia procesului de marketing din 2016. Deasemenea introducem în discuţie şi articolul lui Molly Soat de pe CMO.com în care este descris punctul de vedere al providerilor de software pentru automatizarea proceselor. Adăugăm expertiza şi experienţele noastre şi rezultă sugestia finală pentru alinierea şi aş spune implicarea ambelor părţi în acelaşi proces numit profitabilitate. Enjoy!
1. Defineşte exact intenţia de cumpărare / Momentul
2. Angajează o persoană creativă cu rol de interfaţă între marketing, vânzări şi agenţie.
3. Setează obiective comune de performanţă şi remuneraţie comună.
4. Trimite oamenii de marketing pe teren împreună cu vânzătorii.
5. Dezvoltă povestea brandului în funcţie de experienţele comune a celor două departamente suprapuse pentru profilul de client identificat împreună.
Despre experienţe comune… !
Predicţii Gartner
• evolve your marketing segmentation to handle many more microsegments.
• cultivate a mind shift among creative team members and agencies toward template-based creativity rather than finished products.
• assistants will be trainable of learning from each customer interaction.
Analizează atelierul nostru de strategie, marketing şi vânzări.
* elimină bariera dintre marketing şi vânzări!
Tweet: “Sincronizarea proceselor de #vânzări & #marketing?
* #aliniere pentru #profitabilitate?”
+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro
[vCitaMeetingScheduler]
Tags: Agenţie Digitală, B2B, CMO, Digital, Gartner Group, Jeffrey Gitomer, Marketing Strategic, Molly Soat, Storytelling, Strategie Vanzari 2016, SWOT, Trenduri Vanzari, Update Strategie Digitală