Storytelling = Povestea brandului… !

Back to the future…

Ramai informat(a) » Spam Free
Update Strategie Digitala » In fiecare joi…

Astăzi despre video blogging

* ce legătură există între Rolex şi Toyota?

Abordarea “Lean” de origine Toyota a ajuns un “must-have” pentru companiile care doresc atingerea obiectivelor de excelenţă în performanţă fără investiţii majore sau reduceri masive de personal. Se porneşte de la identificarea tuturor activităţilor care nu aduc valoare clientului astfel generând costuri inutile (pierderi) şi prin organizarea eficace a locului de muncă se ajunge la un sistem integrat capabil să răspundă “Just în Time” cerinţelor clienţilor.

Pe lângă eficientizarea proceselor din producţie se pare că Toyota are o viziune interesantă şi despre evoluţia tehnologiei.

Brandul tău cum îşi spune povestea?

Tweet: “Back to the #Future… #ToyotaMirai.
@Toyota #video #blogging.”

Fabrică de vise » Video Blogging

B2B vs B2C? Expertiza profesionala fondator Agentie B2B Strategy, Daniel Rosca, LI:

+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro

* citește mai departe:

3 linii de finanţare pentru afaceri în 2016 + INNOSUP * finanţare inovaţie
Spunem poveşti sau te învăţăm să-ţi spui povestea brandului ...
Fiecare vânzător trebuie de fapt să fie un bun specialist în comunicare !
[ workshop blue ocean strategy ] cum ? [ oceanul albastru ]
[ comunicare ] ” If you have nothing to say, say nothing ... ” Mark Twain
Ultimul loc în Europa * Pondere turism în PIB

Tags: , , , ,

Leave a Reply

More in Inovație
Cum arata anul viitor
Optimizare buget 2016

“The aim of marketing is to make selling unnecessary.” Peter Drucker

Joben Magician
Despre idioți și despre consultanți mediocri…

Adevărul despre marketing și consultanții în marketing... #InSpateleScenei?

Close